Dynejonas Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Nå må dere for faen slutte her. Det er ingen rase som er bedre en en annen. Det er ingen som er best.
Luchy Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 endelig noen som har like mye vett i huet som meg men må si meg enig der og som jeg selv har sagt så kan du ikke si hvem som er best
Dʋgɢtung Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Nå må dere for faen slutte her. Det er ingen rase som er bedre en en annen. Det er ingen som er best. 5927925[/snapback] Det er klart man kan si det. Bare se på undeads of wotf, eller dwarf priests og fear ward. Det er jo ingen tvil en gang.
Lacim Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Human. +10% mer reputation kommer latterlig godt med om du har planer om BG-rewards, mount fra annen rase, ZG/AQ, whatever. +5swords og maces er et stort pluss dersom du er melee.
Bloody Mess Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Fikk du ikke nok hjelp første gangen du startet et emne som dette? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564658&hl= Du har seriøse problemer med å velge vel? Det er ikke så jævla nøye. Prøv å finn ut noen ting sjæl også. Endret 16. april 2006 av BTK
Luchy Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Nå må dere for faen slutte her. Det er ingen rase som er bedre en en annen. Det er ingen som er best. 5927925[/snapback] Det er klart man kan si det. Bare se på undeads of wotf, eller dwarf priests og fear ward. Det er jo ingen tvil en gang. 5928037[/snapback] Det gjør dem ikke til best Race. Det har alt med hvem som spiller. Ikke alle er like gode. F.eks i PvP. Vanligvis så tar Hunters, Rogues/warriors utrolig lett. Men de som er utrolig god å spille kan ha ingen problemer med å drepe en Hunter
Jonas Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Haha, Luchy, er du stokke dum? Det som skiller raser er racial abilitys, og der er noen raser BEDRE enn andre. WOTF er muligens BEST i PVP, fear ward er BEST i PVE, osv. Skjønner du tegninga nå? Det har ingen ting med hvem som slår hverandre i PVP eller hvem som har mest overall DPS i PVE..
Gnurk Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Human. +10% mer reputation kommer latterlig godt med om du har planer om BG-rewards, mount fra annen rase, ZG/AQ, whatever. +5swords og maces er et stort pluss dersom du er melee. 5928047[/snapback] Bingo - jeg mener helt klart det er human som har racials som du kommer til å benytte deg mest av. Skulle veldig gjerne ønske min rogue var human slik WoW har utviklet seg med tanke på faction-grind. Hadde jeg ant at jeg kom til å ende opp med sverd til min rogue hadde jeg *definitivt* gjort det Perception er bare litt ekstra melis på kaka. Endret 16. april 2006 av Gnurk
Terje82 Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Ingenting som slår det å være Orc warrior i kamper der man blir mind controlla, da blir som regel min racial brukt. En 25sec lang mortal strike med andre ord...
orjanos3.16 Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Er ingen spillutviklere av et MMO som lager en rase, eller en klasse for den saks skyld, som er bedre enn en annen. Hvis det ble gjort hva ville poenget med de andre rasene være da? Alle raser og klasser har sine styrker og svakheter og er gode på forskjellige ting. Man må finne den som passer sin spillestil best.
Gnurk Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Er ingen spillutviklere av et MMO som lager en rase, eller en klasse for den saks skyld, som er bedre enn en annen. Hvis det ble gjort hva ville poenget med de andre rasene være da? Alle raser og klasser har sine styrker og svakheter og er gode på forskjellige ting. Man må finne den som passer sin spillestil best. 5928784[/snapback] *host*Anarchy Online*host*
Sjoeoerret Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Prøv Vanilla AO, da er det litt mere balansert
anon12234 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) 10% rep er svært verdifult i endgame. Endret 17. april 2006 av Henrik2k
AT1S Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Alle racene er like gode, selv om de forskjellige frynsegodene er forskjellig, så er det alltid like bra.
GRendal Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 epic-level så er wow en eneste lang faction-grind....velg human
Vt-iversen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Det er ikke vits med en tråd for dette. Alle VET at Orcs er best...
xanth0s Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Du gud har sett mange av disse trådene, hvilken klasse, hvilken rase. Prøv selv å se hva du liker, finnes jo faen ikke noe fasit svar på dette. Det kommer helt av på personen som sitter foran pc skjermen å spiller.
Phyx Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Vil påstå at humans er best, +10% mer rep er uendelig bra i et spill med så mye factions og rep-samling. Ja, seriøst. Du er inne på noe der :\ 5921862[/snapback] 10% mindre grinding! = 10% mere tid til annet.
gamer73 Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg mener hardnakket at ingen raser har overtak på noen andre raser når man ser alle situasjoner sett under ett. Enkelte raser har visse fordeler i gitte situasjoner, men da tilsvarende svakheter i andre situasjoner. Menneskene med sin 10% mer rep ser jeg på som eneste langsiktige fordel som nevnt av så mange her før meg. Men ingen av disse fordelene ser jeg på som avgjørende i valg av rase.
Bio Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Humans er best for faen de har 10% imba mere rep. To bad im Druid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå