Gå til innhold

NVIDIA GeForce FX 5700LE NFS hakker..


grebnord

Anbefalte innlegg

Har:

Pentium 4 CPU 3.00GHz

Ram 1,00 GB

NVIDIA GeForce FX 5700LE 256MB (med siste drivere)

 

 

Når jeg kjører Need for Speed Most Wanted "hakker" det selv om jeg har minste oppløsning(800X600). når jeg øker oppløsningen el. går det veldig seint og hakker mere.

Jeg har prøvd å justere kortet og satt "application profiles" til need for speed, men uten at dette hjelper..

Jeg har også forsøkt flere testverktøy for skjermkort, men de viser at alt er ok.

Men når jeg belaster kortet (kjører need for speed) og ser på det, så ser det ut til at vifta til kortet ikke virker, (vifta starter ikke).

 

Har noen noe tips for hvilket testprogram jeg kan kjøre for å "trigge" kortet, så vifta sikkert starter eller lignende? Og skal vifta starte å gå når jeg spiller?

Eventuelt hvordan jeg justerer kortet for best ytelse?

Kan det være noe annet som må justeres eller forandres?

 

Takker såå mye for svar :roll:

Påskehilsner fra (nå) tur kjører..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med siste drivere hvilken versjon er det?

 

Du bør faktisk ikke ha nyere drivere enn versjon 66.81. Nyere drivere krever så mye av skjermkortet at det begynner å hakke.

 

Kan være at du faktisk bør bruke enda eldre drivere eller skaffe et nyere skjermkort.  :tease:

5919734[/snapback]

 

Hmm.. Jeg har driverversjon 8.4.2.1 a 09.03.2006..

No tips om hvor jeg finner eldre versjon?

Lenke til kommentar
Med siste drivere hvilken versjon er det?

 

Du bør faktisk ikke ha nyere drivere enn versjon 66.81. Nyere drivere krever så mye av skjermkortet at det begynner å hakke.

 

Kan være at du faktisk bør bruke enda eldre drivere eller skaffe et nyere skjermkort.  :tease:

5919734[/snapback]

 

Det hjalp å bytte driver :thumbup: men hakker enda hvis jeg går over 800X600..

Men takker for råd :yes:

 

Noe forslag til bra, men enkelt testeverktøy for skjermkort med monitor for vifte, ev justering av denne??

Lenke til kommentar
Har du noen kroner til overs så slå til her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305088

 

Kortet er ca. ørten ganger bedre enn det du har nå.....

5920694[/snapback]

 

Hmm.. trodde dette var ganske bra.. men tviler jo nå litt.. Jeg hadde jo håpet det ville fungere bedre til spill enn det det nå gjør..

 

Men det kortet du henviser til er jo "bare" 128Mb men det jeg har er 256?? Er det ikke bedre med høyere scoor der??

Lenke til kommentar
Har du noen kroner til overs så slå til her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305088

 

Kortet er ca. ørten ganger bedre enn det du har nå.....

5920694[/snapback]

 

Hmm.. trodde dette var ganske bra.. men tviler jo nå litt.. Jeg hadde jo håpet det ville fungere bedre til spill enn det det nå gjør..

 

Men det kortet du henviser til er jo "bare" 128Mb men det jeg har er 256?? Er det ikke bedre med høyere scoor der??

5920780[/snapback]

 

Nei, et 6800LE-kort vil ete opp ditt 5700LE uten å fise engang etterpå....

Blir som natt og dag.

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...