Gå til innhold

TG06: Dag 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er såklart greit at de slår ned på det om noen forsøker å deale med andre helt åpenlyst, men om det er snakk om to stykker som stikker seg litt vekk for å nyte litt medbrakt ser jeg ikke det store problemet. Brukerne av hasj er av null interesse for politiet f.eks., de holder seg for seg selv, samtidig som det er betydelig færre problemer med dem enn det er med nytere av alkohol.

 

Om de skal slå ned på hasjrøykere som stikker seg unna, bør de vel også kontrollere at alle som bruker snus på TG-området faktisk er gamle nok til å kunne kjøpe det? Det er betydelig flere helserisikoer forbundet med bruk av snus enn det er med bruk av hasj, og spesielt i ung alder.

Lenke til kommentar
Jeg regner med du har drøssevis av saklige for-argumenter for hasj og andre lignende stoffer, men faktum er at snus faktisk er lovlig og hasj ikke. Punktum.

5921695[/snapback]

 

Ikke for de under 18. Da er det ulovlig, på samme måte som hasj er ulovlig. Regner med at du vet det.

 

Jeg har aldri brukt hasj, og støtter meg kun til statistiske argumenter når jeg forsvarer enhver bruk av stoffet.

Lenke til kommentar
Ikke for de under 18. Da er det ulovlig, på samme måte som hasj er ulovlig. Regner med at du vet det.

Tull og tøys. Man er i way-more trøbbel om man blir tatt med hasj enn med snus.

 

 

Forresten savner jeg TG i år :( hadde ikke muligheten til å dra, men neste år blir det stas. Men da er sikkert nettverket håpløst igjen ;p

Lenke til kommentar
Jeg regner med du har drøssevis av saklige for-argumenter for hasj og andre lignende stoffer, men faktum er at snus faktisk er lovlig og hasj ikke. Punktum.

5921695[/snapback]

 

Ikke for de under 18. Da er det ulovlig, på samme måte som hasj er ulovlig. Regner med at du vet det.

 

Jeg har aldri brukt hasj, og støtter meg kun til statistiske argumenter når jeg forsvarer enhver bruk av stoffet.

5922878[/snapback]

Husk at hasj er ulovlig i Norge uansett hvor gammel den som bruker det er!

Og ja, det er riktig at en ikke har lov til å kjøpe snus før man er 18 år, men etter hva jeg veit så er det ikke aldersgrense på bruken... ;)

 

EDIT: De to som ble tatt kan vel heller ikke stukket seg så langt unna siden noen tydeligvis så dem. Hadde de villet det hadde de stått et sted ingen andre var.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...