Gå til innhold

TG06: Dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var veldig kjekt med forhåndsregistrering, og nettet har vært supert!

 

Eneste negative sålangt er at noen stjelte madrassen min mens jeg var ute å tok en røyk, så nå venter jeg på at det blir en madrass ledig så fort kamerater er ferdig å sove.  :sleep:

5913068[/snapback]

Hvis du legger fra deg sengetøy og går vekk, så kommer crew og rydder det vekk. Så det er nok ikke stjelt, forhåpentligvis finner du den i en av haugene der de samler sengetøy. :p

5913108[/snapback]

 

Tja, da hadde de vel tatt dyna mi også vel ? For å gjøre en litt lang historie kort og uskreven så fant jeg et par som jeg er nesten sikker på at hadde stjelt den.

 

Prata også med crew, og de hadde ikke noe madrass. Den er nok borte :cry:

Lenke til kommentar
Hei Hardware.no!

 

Hva med en artikkel som skriver litt om nettverket som brukes og bilder av ledninger og rack og switcher?

 

Jeg fant

http://www.tg06.gathering.org/tg06/partyinfo/network_plans

 

Men skjønte ikke alt og hvordan det fungerte, mer redundancy med extra layer3-links? hæ? :)

5914880[/snapback]

Hei,

 

Dette er absolutt aktuelt! Jeg kan ikke love noe nå, men jeg kan si at det er stor sannsynlighet for at dette kommer i artikkelen for dag 2 eller dag 3.

Lenke til kommentar
Er det mulig for oss andre TG folk og hardware.no medlemmer som ikke har kunne dratt på TG06 i år til å få en t-shirt? :)

5915179[/snapback]

Du kan kjøpe disse. TG-versjonen er sånn tøff limited edition tror jeg.

5915185[/snapback]

Men vil ha en slik tøff limited edition tskjorte :dribble:

Endret av Homer_
Lenke til kommentar
De er nok beklageligvis kun tilgjengelig på TG. Alle som ønsker en slik T-skjorte kan imidlertid komme innom - haugen er fortsatt stor! :)

5915306[/snapback]

 

Koster de noe??

5915410[/snapback]

Nei, de er gratis. :)

5915414[/snapback]

 

Jeg var med Seat 42 Row 37, men det var ingen der!

Når er det mulig å få ei?

Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg var en tur i HW-standen. Nå tar jeg meg noen timer fri, men du kan komme og hente deg T-skjorte for det. Legger frem noen M, L, XL og XXL på stolen min.

5915487[/snapback]

 

På stolen din? Ved HW-standen eller på plassen din(Seat 42 Row 37)?

 

Føler meg litt uvell med å bare gå bort på plassen din/standen og bare TA en T-Shirt! Venter heller til du er ferdig med det du skal(sove?). Håper det er flere T-Shirts igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...