Gå til innhold

TES: God måte for å tjene penger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

arenaen er det letteste synest jeg:P

når du er blitt grand champion får du ca 1000\2000 pr kamp + stasje te fienden

men husk det er litt lurt å gjøre questn te gray prince før du slaktern:P

jeg gjorde det å da i arenaen ville han ikke sloss så jeg fikk sånn derre you killed an innocent å db kom på døra;)

Skrevet

Gray Prince er nåværende Grand Champion i arenaen. Han er altså The Best of The Best. Det Ironmann mente var at du må snakke med Gray Prince og hjelpe ham med en ting (skal ikke nevne hva det er). Da får du en grei bonus og det blir lettere å slåss mot ham. Gray Prince befinner seg i den bygningen der du får matcher. Det er han som alltid trener med sverdet sitt.

Skrevet
vet ikke hva gray prince er. er level 3 nå så er ikke erfaren. Holder på med deadra culten nå og thorinor eller no som drver dårlig butikk.

Hvor er kamparenaen og hva bør jeg gjøre der?

5912506[/snapback]

kamparenaen er i Imperial City øst

Skrevet

Har 96 i Sneak så kan stjele fra alt og alle. Men stjel fra alle i mages guilds. Dvs alle guildene i hver by når alle sover. Du får kanskje 500-1000 for hver gang. + masse items som er verdt alot.

Skrevet

Enkleste måten er arenan, den gir mye penger på lavt level. Et annet tips er alkymi, mer jobb en arenaen men du kan raskt lage masse prosjoner og selge. Når du kommer opp i level er det beste å gå etter huler med banditter. De dropper hauger med våpen og rustninger.

Skrevet
hvordan lager jeg? har morter og sånn moser

5915543[/snapback]

åpen invetoryn din og trykk på morter og mosern din du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...