nasir91 Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hørt om spillet TrueCombat? Last ned idag! Du trenger ET for å spille! Nei, du har sikkert ikke hørt om den, det er en mod til Wolfenstein: Enemy Territory I denne mod`en blir du satt i moderne urban combats. Her er det SpecOps VS Terrorists. Med en stor arsenal av våpen og taktikk. Kan du ikke gå lei spillet. Dette er mye mer realistisk enn CS og ikke for realistisk sånn at det blir kjedelig. Det er en vri mellom Ghost Recon og Counter Strike. DOWNLOAD Is TCE dead? TCE is anything but dead. Actually, it is still the most successful derivate of the TC family. It is played by 1000 - 3000people on a daily basis all over the world. TCE is based on the #3 first person shooter and is one of the top total conversion mods worldwide. While being the #1 total conversion mod for the free game WET, TCE is ranked in the Top 5 of all free total conversion mods for first person shooters. We don't consider this dead. DOWNLOAD Med råe kamper mellom terrorister og stort arsenal av våpen. Med ferske updater og spillet blir bedre og bedre for hver dag. Dette er en "must" til alle gamere. Et må-ha spill. Jeg kaller meg for *BEA*EvilLeader, folkens. ADD MEG PÅ XFIRE: Nasir91 DOWNLOAD TrueCombat:ELITE is a totaly FREE modification for a totaly FREE game Wolfenstein:EnemyTerritory TrueCombat:ELITE is being Co-Developed by GrooveSix Studios and TeamTerminator together they are indeed ELITE Happy \:\) The game will place you into the role of either an elite Counter Terrorist Organisation known as GIF626 or into the role of a crazed mercenary group know as the The Unit GIF626 (Global Interception Force) are comprised of many Special Forces, British SAS, Swedish ONI, US Delta force, to mention a few. GIF626 was formulated to combat and iNtercept the rise in international terrorism on a larger global front. The Unit are a well organised and well funded mercenary group that is hell bent on causing havoc anywhere at anytime. These guys thrive on combat and are a hardcore opponet of GIF626 FEATURES * mission mode: 1-life, short-timed, objective driven scenarios * bodycount mode: team deathmatch style * tactical teamplay oriented * iron sight aiming system, no crosshair * realistic weapon behavior simulation * sophisticated ballistic simulation including multiple-layer object penetration * balanced, team specific set of real-world weapons (Beretta 92, Glock 19, Ump45, Mac-10, M4, Ak-47, Blaser R93, M76 and more) * realistic modern day combat enviroment * rich, deluxe graphics, based on high-resolution digital-camera shots * lag compensation, client-side bullet prediction, punkbuster support * immersive and lethal, fast-paced action * totaly free 9.3/10 hos moddbb. DOWNLOAD
Bertelsen Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Du burde fikse opp med bildene, for de ødelegger teksten din, det blir for bredt for oss som kjører 1024x1080. Men er det mange som spiller med denne modden?
nasir91 Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 (endret) Ja, og det er nye maps. Dette er kult. Folkens add meg på xfire: Nasir91 Unnskyld jeg kjører på 1600 X 1200.. Noen som vil spille nu? Kom igjen folkens, hva synes dere om spillet? Jeg har IKKE oppskrytt spillet, trust me . Endret 12. april 2006 av nasir91
.tomf Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 (endret) Laster ned nå. Edit: Var veldig kult! Gleder meg til den fulle versjonen kommer. Endret 13. april 2006 av TomFu
nasir91 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Ingen som tør å spille mot meg eller TomFu?
Alt-Ctrl Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Mulig jeg tester det når jeg står opp igjen senere i dag.
nasir91 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 hVORDAN? :s Da har du ikke smak på spill. Sett på høyeste grafikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå