haarod Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jeg har lest litt rundt om Oblivion og det frister noe helt utrolig, men spørsmålet er om det funker på pcen min Noen som har noen ide om hvordan det kommer til å se ut? Har utrolig lyst til å se gresstuster og steiner Eneste forskjellen fra den pcen og min er at jeg bare har en 80 GB HD, og 1,73 GHz.
Islanbadsj Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 (endret) Nå vet ikke jeg hvor bra GeForce Go 7300, men om det er ca. like bra som f.eks 6600gt så vil det nok gå greit vil jeg tro. EDIT: Etter å ha sett en test ser jeg at det faktisk er dårligere enn 6600GT. Endret 12. april 2006 av Islanbadsj
haarod Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 (endret) Nå ble jeg litt usikker på om det faktisk er det skjermkortet jeg har, eller om jeg har Go 6600. Ingen av de pc'ene som ligger på www.qosmio.no passer spesifikasjonene på min pc helt. EDIT: Sitter ikke på min egen pc så kan ikke sjekke dette nå.. Endret 12. april 2006 av HKoN-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå