Gå til innhold

AthlonXP 2800+, Nforce2, Radeon 9700 3Dmarks

Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig har han klart det der! Mannen har jo allerede fått tak i en tidsmaskin for å hente med seg hovedkort med nforce2-chipset! Jeg lurer på hvor langt inn i framtida han har dratt. Asus og MSI forventer som de første å få tilgang til nforce2 i morgen...

Skrevet

Han trenger ikke å ha hatt en tidsmaskin for å få tak i et nforce 2 kort. Shuttle selger faktisk allerede disse kortene i sine mini systemer.

http://www.sudhian.com/news.cfm#13

Men syntes at scoren var litt lav. Kanskje liker ikke Nvidia Ati Gpuer på sine kort og fikser litt på dem så det ikke skal funke ordentlig. Det ville ikke vært ulikt dem.

Skrevet

Den score'n er jo ingen umulighet den. jeg har jo nesten 11000, enda jeg har ingen 3dmark-killer maskin...

Og med en TB2800+ skulle ikke den score'n være noe prob.

Skrevet

Det kan være noen grunner til at scoren er så lav.

1. Det er et nVidia nForce HK. Ikke 2 altså. :razz:

2. "Bare" 4x AGP.

3. Fake

4. At det faktisk er en Duron. :smile:

5. At det bare er et nForce HK, med en Duron. Klokket opp til 166 FSB for at det skal se ut som at det er nForce2. :smile:

Men stusser litt på nVidia nForce og at den ikke har en produsent. Stusser også litt på at 3DMark 2001 SE sier at HK'et bare støtter 1/2/4x AGP og ikke 8x som nForce2 gjør.

Konklusjon: Mest sannsynligvis fake.

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-10-01 00:56 ]

Skrevet

Quote:

Den 2002-09-30 18:05, skrev nikolsko:

Han trenger ikke å ha hatt en tidsmaskin for å få tak i et nforce 2 kort. Shuttle selger faktisk allerede disse kortene i sine mini systemer.

Sært... Har prøvd å følge med på nforce2 ettersom mitt neste HK sannsynlig er basert på dette.. Jaja, er ikke så lett å få med seg alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...