Gå til innhold

Billige midlertidige hybler i Oslo?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg fikk nettopp et jobbtilbud fra Opera i Oslo, som trainee i 8 uker i sommer (Uke 25-32). Selv bor jeg i Bergen, og før jeg tar imot tilbudet, vil jeg gjerne vite om det er mulig å få tak i et sted å bo disse ukene? Vanlige leiligheter er ofte dyre, samt at man gjerne binder seg til lengre perioder. Noen som vet om noen hybelhus/studentkompleks eller lignende hvor jeg kan leie en leilighet i ca 8 uker uten å binde meg lengre, samt at det ikke koster allverdens? Helst ikke over 4000 i måneden totalt, størrelsen på stedet har ikke allverdens å si, såfremt det er plass til meg :p

 

Det bør også helst ligge i nærheten av Oslo sentrum, eller med enkel transport til sentrum (trikk/buss, har ikke bil)

 

Takker for svar!

 

Thomas :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett inn en annonse i ei oslobasert avis så kan det godt hende du får respons. Men belag deg på jævlig liten boplass for penga om du vil bo nærme sentrum. For en prisen kan du få 60 kvadratmeter i Drammen, men i nær oslo sentrum tviler jeg på at du får såpass. Men finn.no er veldig fint! Trenger du møbler og såntno har jeg et råd. Sett i ei annonse her og der. Dattra til venninna til morra mi (kremt) gjorde det her i drammen. Hu annonserte etter møbler til hybel mot at hun kom å henta. Hun fikk møblert et helt hjem med sofa, bord, komfyr, kjøleskap, seng, ja til og med TV! Helt gratis, om du ser bort fra bensinpenger da.

Forøvrig litt av et jobbtilbud. :) Må jo være godt lønna etterhvert... Ihvertfall, lykke til!

Lenke til kommentar

Opera har også leiligheter som du kanskje får leige om de er ledige.

Veit ikke om de har noen som er "billige", men nærme jobben er de helt sikkert.

Bor i en nå, men skal flytte ut av den i dag faktisk. For liten, for dyr og ikke plass til bilen på utsida.

 

Sjekk studentskipnaden i Oslo eller no. Har sett hybler for 1800 spenn.

 

 

 

Velkommen til klubben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...