Gå til innhold

WarCraft 3 Frozen Throne, flere acts?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei Jeg spiller wc3 ft og lurer på om det er kommet noen flere acts til WC3 Frozen Throne. Fordi jeg så på slutten at det sto "to be contiued". Visit blzzard.com for updates when they are relased.

Er det noen som vet om disse er ute enda?

finner ikke noe på blizzard.com

Mvh Sweet :)

Endret av Sweet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fullført akt 1 eller alle 3? Kan ikke huske at det sto "fortsettelse følger" da jeg fullførte orc-campaign, men hvis det kommer flere så blir denne herren hoppende glad.

Skrevet

skal vi se, jeg har spilt den sentinels campaign, blood elf, the scoure, og så til slutt bonus campaign.. men lurer på om scoure og blood elf var nye, fordi de kunne je gikke huske og ha spilt før :hmm:

Skrevet

Var ikkje den To be continued etter Bonus campaign? Og at den neste akten der kjem med ein oppdatering? Kan ikkje hugse noko fortsettelse følger på nokon av dei andre. Du hadde Night Elf campaign, Blood Elves (alliance) og Undead campaign. I tillegg var det Orc campaign, The founding of Durotar der du hadde første brettet "To Tame a Land", etter denne sto det to be continued og du får dei to neste ved å oppdatere til siste versjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...