Arne Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 (endret) Hei! Eg har ein kamerat som påstår at fildeling til venner er lov, men viss dei er anonyme, er det ikkje lov. Dette finn eg lite sansynleg, men eg lurar no. Venlegst ikkje kall meg "tosk" eller "idiot" no, sjølv om eit slikt spørsmål er idiotisk. Eg treng berre nokon til å avkrefte det/bekrefte det. Endret 10. april 2006 av Ueland
Gonzo2 Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Kan ikke bekrefte noe, men det jeg tror at det ikke er lov til å dele noe man har lastet\rippet så gi det videre. Uansett om man gjorde det privat eller på et Lan. I frankrike er det lov:D
Øyh Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Du kan ikke dele noe som er beskyttet av copyright lovgivningen, uansett om det er med venner eller med anonyme.
mandela Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 (endret) Du kan ikke dele noe som er beskyttet av copyright lovgivningen, uansett om det er med venner eller med anonyme. 5895283[/snapback] bevis er nøkkelen her, foreløpig foreligger det ingen i denne tråden Endret 9. april 2006 av modellmakt
BMP Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hvis du har kjøpt en plate eller en film så har du vel lov å kopiere den, konvertere til MP3 og dele med nærmeste venner og familie. Det finns en prfessor i Norge på dette som heter Jon Bing, google litt på han så får du se hva han har sagt i mange nettammenhenger.
roac Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hvis du har kjøpt en plate eller en film så har du vel lov å kopiere den, konvertere til MP3 og dele med nærmeste venner og familie. Det finns en prfessor i Norge på dette som heter Jon Bing, google litt på han så får du se hva han har sagt i mange nettammenhenger. 5895436[/snapback] Videre har du vel lov til å ha backup av medie/lisensnøkler til programvare, og i god sikkerhetsånd bør disse være "off site". Det betyr uheldigvis ikke at den som oppbevarer backupen har lov til å bruke denne...
JonH Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 (endret) Har funnet noe her: Stort smutthull i den nye MP3-loven Edit: Det er mulig artikkelen er utdatert siden den er over et år gammel... Endret 10. april 2006 av JonH
Wipeout Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Har funnet noe her: Stort smutthull i den nye MP3-loven Edit: Det er mulig artikkelen er utdatert siden den er over et år gammel... 5897160[/snapback] Husk på at det kom en ny lov som tredte i kraft 1 juli ifjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå