Gå til innhold

TES: hjelp jeg ble fengslet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare å fullføre straffen det... Så har du utstyret når du slippes ut

5892689[/snapback]

Nei. Politiet tar de stjålne tingene dine som f.eks nøkler.

Skrevet
Ja, det er en kiste i nærheten av der du slippes ut; "evidence."

5895636[/snapback]

JA. Det er samme hvilken by du prøver å stjele tilbake tingene dine i, men jeg vil foreslå Bruma. Gå ned til vakten og spør om du kan se en fange. Han går så og åpner(ute av synsvidde), mens du knabber tingene inni "Evidence"-kista.

Skrevet

Haha, jeg fant akkurat ut at man kan faktisk rømme fra fengslet.

Jeg hadde en kar på cella sammen med meg, så angrep jeg han og fyren ropte etter vakta. Så kom dumme vakta og låste opp cella og stormet inn. Da stakk bare jeg ut og sprang som f.. til jeg var ute. Loota kista med tingene på veien.

Skrevet

Jeg hadde en kar på cella sammen med meg, så angrep jeg han og fyren ropte etter vakta. Så kom dumme vakta og låste opp cella og stormet inn. Da stakk bare jeg ut og sprang som f.. til jeg var ute. Loota kista med tingene på veien.

5897786[/snapback]

Mens du endte opp med enda høyere bounty enn før du ble fengslet. :roll:

Skrevet (endret)

Jah, men hovedsaken er at det går an :) Man HAR i det minste valget og friheten til å gjøre slikt.

Endret av Bitex
Skrevet

5897786[/snapback]

Man blir vel faktisk gitt muligheten til å rømme ved at en alltid klarer å gjemme vekk en lockpick hver gang en havner i fengsel. Men da må en være heldig å ikke brekke den da :p

Skrevet

Jepp, jeg suger ekstremt hardt på lockpicking, men så er jeg ikke en tyv da. Lurer på om andre banner like intenst som meg når jeg må picklocke meg inn i et hus og så videre til kjelleren før jeg blir fersket av vakter.. knekk, knekk, "#¤#"¤&", knekk.. "STOP THERE, THIEF!" .. #¤&& ! :D

Skrevet

Etter å ha gått rundt med berre ein lockpick i fleire timar, som tjuv, blei eg ganske god på lockpicking. At skillen min increasa til rundt 70 gjorde det òg betre.

Var nokon av dei mest frustrerande timane eg har hatt då...

Skrevet

Det fine med å være mage er Open Lock spellen :) Over 75 i Alteration kan man åpne Hard locks, og det blir ikke sett på som innbrudd (tror jeg da).

Skrevet

Jeg er nok den mest ettersøkte etter utallige røminger som innehloder blodige slåsskamper med vakter :whistle:

ikke min skyld at de ikke lar meg gå :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...