Gå til innhold

TES: tøffe interessante spoilers


Anbefalte innlegg

Heisan..jeg har runna main questen og omtrent alle guild questene.

 

så derfor synes jeg oblivion er litt kjedelig..for jeg gidder ikke gå rundt og lete etter quests.. så hvis dere kunne nevne noen spoilers som f.eks hvor jeg finner de questene du synest er utrolig tøffe eller noen andre ting jeg kan finne på for bare å ikke gå lei av oblivion.. hvis det er mange som svarer blir jeg utrolig glad :D:D :!: :!:

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok engang, ved en av disse daedra shrinene, den er nord for leyawiin på høyre side av elva.

 

Lykke til med letinga

 

 

Og foresten, dere som er med Dark Brotherhood, drep orcen med Daedric Armoren og ta fra han tinga før du bli sparka ut av DB, så dreper du bare spøkelset etterpå at du har sovet litt og du kan igjen spille videre med DB.. Det gjorde ihvertfall jeg nettopp, veit ikke om det har noen store konsekvenser seinere i spillet, men jeg er Warrior/Conjurer uansett, så sniking og assasinering er ikke helt min ting uansett :p

Lenke til kommentar
Nok engang, ved en av disse daedra shrinene, den er nord for leyawiin på høyre side av elva.

 

Lykke til med letinga

 

 

Og foresten, dere som er med Dark Brotherhood, drep orcen med Daedric Armoren og ta fra han tinga før du bli sparka ut av DB, så dreper du bare spøkelset etterpå at du har sovet litt og du kan igjen spille videre med DB.. Det gjorde ihvertfall jeg nettopp, veit ikke om det har noen store konsekvenser seinere i spillet, men jeg er Warrior/Conjurer uansett, så sniking og assasinering er ikke helt min ting uansett :p

5891672[/snapback]

 

Tulling.

 

Du får drepe han "lovlig" i et quest litt senere.

Lenke til kommentar
det gjør ikke noe om du spoiler..det er meninga me denne sia:P :D

 

helst så mange som mulig så jeg ikke starter og kjede meg..

 

men hva er det den skeleton key gjør?

 

låser opp alle dører?

5892879[/snapback]

 

Skeleton Key er en lockpick som aldri brekker har jeg hørt....

Jeg er veldig interessert i å finne ut hvor man kan finne den!!

Anyone?

Lenke til kommentar
Hvis du ser på kartet så er det et shrine mellom to oblivion gates nord øst for leyawiin. snakk med det og gjør questen så får du skeleton key. du må være lvl 10...

5893376[/snapback]

 

Kuult, vet du om man får security skills av å bruke den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...