Gå til innhold

TES: tøffe interessante spoilers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan gjør jeg sånn at jeg ser stygg ut? Jeg har funnet et shrine, men jeg får ikke lov å gjøre questen dens før jeg ser stygg nok ut.

5893571[/snapback]

 

HaHa..kan aldri tenke meg at du kan skifte utseendet..

 

prøv og skifte klær

få mer infamy

eller kansje bli vampyr..dette er seff bare noe jeg ser for meg kan hjelpe

 

prøv:P

Lenke til kommentar
Hvis du ser på kartet så er det et shrine mellom to oblivion gates nord øst for leyawiin. snakk med det og gjør questen så får du skeleton key. du må være lvl 10...

5893376[/snapback]

 

Kuult, vet du om man får security skills av å bruke den?

5893482[/snapback]

 

 

Den booster security med 40 når du bruker den.

Den blir automatisk brukt når du lockpicker med den i inventoryen. Har 123 i security skill med den på meg og selv very hard locks blir enkle som få å åpne.

Lenke til kommentar
Hvis du ser på kartet så er det et shrine mellom to oblivion gates nord øst for leyawiin. snakk med det og gjør questen så får du skeleton key. du må være lvl 10...

5893376[/snapback]

 

Kuult, vet du om man får security skills av å bruke den?

5893482[/snapback]

 

Tror det.. Jeg ble overasket da jeg så at jeg var lvl. 85 i security, tror at det er pga skeleton key.. Visste ikke hva jeg skulle med den før jeg leste denne tråden :!:

Trodde det var en bug at lockpickene ikke brakk!

Lenke til kommentar
Ved og leite, eller sjekke ut dette kartet:  http://random-m.com/images/837013280_OblivionMapWIP.jpg

Så ikke så stort ut :cry:

Er det større enn det i morrowind??

Og er det teleportører, "busser" og "ferger" i Oblivion?

5894105[/snapback]

 

har du ikke prøvd det før..kommer an på hva du mener med større..det er jo bloodmoon til morrowind..men det er også mye flere fjell på morrowind...

 

nei det er ikke buss eller færger:P men du kan trykke på en av plassene du har oppdaget så kan du reise dit uten og gå..hvis du ikke har prøvd det enda og du har planer om og kjøpe deg oblivion..gled deg!! det er sinsykt rått!! denne gangen har værtfall bethesta et elderscrolls spill med en genial historie .. (morrowind har en drit historie i forhold til oblivion) :thumbup:

Lenke til kommentar
har du ikke prøvd det før..kommer an på hva du mener med større..det er jo bloodmoon til morrowind..men det er også mye flere fjell på morrowind...

 

nei det er ikke buss eller færger:P men du kan trykke på en av plassene du har oppdaget så kan du reise dit uten og gå..hvis du ikke har prøvd det enda og du har planer om og kjøpe deg oblivion..gled deg!! det er sinsykt rått!! denne gangen har værtfall bethesta et elderscrolls spill med en genial historie .. (morrowind har en drit historie i forhold til oblivion) :thumbup:

Har ikke prøvd det nei...

Skal skaffe det ettervært når jeg har fått meg en bedre pc :D

Nå sitter jeg med Morrowind på xbox :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvis du ser på kartet så er det et shrine mellom to oblivion gates nord øst for leyawiin. snakk med det og gjør questen så får du skeleton key. du må være lvl 10...

5893376[/snapback]

 

Kuult, vet du om man får security skills av å bruke den?

5893482[/snapback]

 

 

Den booster security med 40 når du bruker den.

Den blir automatisk brukt når du lockpicker med den i inventoryen. Har 123 i security skill med den på meg og selv very hard locks blir enkle som få å åpne.

5893645[/snapback]

Er det bare meg eller er det utrolig lett med lockpicking?

Det er jo bare å dirke til den går sakte oppover? :roll:

Hva skal med med securityskill da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...