LowBalls Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Hei! jeg skal starte en ny char, er litt lei av night elf warrior og da er spm om hva jeg skal velge? jeg vil være human.. : paladin eller priest hva er best? =) Endret 8. april 2006 av alex91
LowBalls Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 fixed men kom med noen ordentlig svar da
stoltz Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Har aldri klart å spille en paladin høyere enn til level 11. Priest er helt klart gøyere.
Chrynarx Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Priest er fetest.. de trengs mest;) paladins har dårlig DPS og er buffbots.. Priest derimot er dritfett hvis du er shadowspecced ( holy funker visst bra nå) Shadowpriest eier det meste PvP;)
LowBalls Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 ok =) men jeg leste litt på wow-europe, og da høres jo paladin best ut.. med tanke på at den kan fight'e med flere våpen og i tillegg heal/ress
Chrynarx Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 heal/ress er morro det, men fighte med flere våpen hakke dritten og si siden paladin gjør ræva damage anyways.. gå for priest:D
Theoneask Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 ok... da blir det priest =D 5889822[/snapback] Bra valg Trenger ikkje fleire paladin. Sorry men har svært dårlig erfaring med pala/lola din.
StorPeder Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 ok... da blir det priest =D 5889822[/snapback] Bra valg Trenger ikkje fleire paladin. Sorry men har svært dårlig erfaring med pala/lola din. 5890307[/snapback] Jeg syns Paladin kommer veldig nær å være den beste klassen i spillet! Enten som PvP- healer som har 4 liv, eller som buffer og cleanser i PvE! I seg selv er Paladin ganske kjip. Dårlig DPS og sånt, men i PvE- raid og PvP gjør den de andre klassene så utrolig mye bedre! Hadde heller groupet med 1 paladin enn 2 shamans! Paladin og Fear Ward er 2 gode grunner til å rolle Alliance hver gang!
Gjest QbeC- Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Liker du pve, så er klart preist det rette valget. Pala i pve er kjipt. Men i pvp er det en annen sak. En pvp speca pala kan eie det meste om du har skills (Untatt mage )
preskatv Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ja, for all del, ikke velg priest for pvp. shadowpriest stinker i pvp.....
Walts Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) jeg har motsatt mening jeg da, mener paladin er konge å spille.. mens priest er kjedelig. PvE som pala er dritt gøy, er alltid gøy å være last man standing og går sjeldent tomt for mana (priester er nede på 10% mana når du kanskje har 60-70%, spørs på om du virkelig kan heale..) en ting til, billiger repair costs siden man sjeldent dør Endret 8. april 2006 av djrabbit88
Gjest QbeC- Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Å gratis mount på lvl 40 må man heller ikke glemme å nevne
ahpadt Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 år sjeldent tomt for mana (priester er nede på 10% mana når du kanskje har 60-70%, spørs på om du virkelig kan heale..) 5890695[/snapback] Jeg går også veldig sjeldent tom for mana om jeg bruker en heal som koster 100 mana.
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Om jeg skulle valgt en klasse med PvE-healing i raids som mål, så tror jeg nok valget hadde falt på paladin. PvP, derimot.. shadowpriest, uten tvil.
.Marcus Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 ok... da blir det priest =D 5889822[/snapback] Bra valg Trenger ikkje fleire paladin. Sorry men har svært dårlig erfaring med pala/lola din. 5890307[/snapback] Hadde heller groupet med 1 paladin enn 2 shamans! 5890552[/snapback] Shamen er antakelig så ganske mye bedre som supportklasse enn paladin. Joda, BoF er kjekk å ha i WSG, men en free action pot gjør akkurat samme tingen. Paladins har overtaket pga. Blessings som går til hele raidet, i stedet for gruppe-begrensede totemer. *host* ally easymode *host* Hadde heller tatt to shamen enn en paladin, det er sikkert.
PSV Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Paladin > Shaman, end of discussion, har ALDRI tapt en duel mot en shaman...
Jørgen Sørheim Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Nei, men så er jo du tvers gjennom enestående, og taper ikke noe som helst.. en vaskeekte Chuck.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå