Gå til innhold

xbox 360'er som låser/fryser seg


3000

Anbefalte innlegg

har hatt to forskjellige 360'er.. og felles med di begge er at di fra tid til annen låser seg i et spill og eg er nødt til å skru di av og på. lest om mange som sier det samme. for faen må man vente et år etter launch for å få et produkt som ikke låser seg?? gamle xboxen(1) låste seg kunn 1 gang på 2år! vet den ikke er like avansert men allikavel.

 

den første eg kjøpte låste seg hele tiden ergo eg sendte den til microsoft som sende meg en ny en tilbake (versjon2,0) den første var en eldre versjon (1,1).

 

og den nye er bedre i den forstand at den låser seg LANGT mindre, men helv.. gidder ikke å sende denne inn får bare leve med det.. tross alt en ypperlig maskin ellers. men spillene den fryser i (begge maskinene) er nfs most wanted og pgr3.

ikke når eg spiller spillet(det gjor den føste 360'en og) men når eg er i multiplayer lobbyen og ser på folks gamercard før løpene skal starte.

 

så det eg lurer på om det er noen andre som har problemer med at boxen låser seg mer en den "burde"?

 

 

-3000-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min 360 låser seg hele tiden når jeg spiller Tomb Rider Legends problemet startet for 3 dager siden.

Har hatt maskinen siden 6/12 ,uten tidligere problemer.

 

Det er jæ'** irriterende å måtte restarte maskinen hele tiden, og det kan ta 7min eller 3timer. :mad:

 

Det merkelige er at jeg ble "tvunget" til å laste ned en oppdatering samme dag som dette startet!!

 

Noen flere som har lignende problemer??

Lenke til kommentar
Min 360 låser seg hele tiden når jeg spiller Tomb Rider Legends problemet startet for 3 dager siden.

Har hatt maskinen siden 6/12 ,uten tidligere problemer.

 

Det er jæ'** irriterende å måtte restarte maskinen hele tiden, og det kan ta 7min eller 3timer. :mad:

 

Det merkelige er at jeg ble "tvunget" til å laste ned en oppdatering samme dag som dette startet!!

 

Noen flere som har lignende problemer??

5897197[/snapback]

 

Prøv det kjente step by step tipset. Desverre så kan eg ikkje markere å lime inn disse, så eg linker til en side med disse stegene :!:

 

http://xbox-norge.net/index.php?name=Forum...er=asc&start=30

Lenke til kommentar

Min Xbox 360 har fryst 2 ganger. En gang i Burnout Revenge og en gang i Perfect Dark Zero. Har aldri vært noen light of red eller varmeproblemer som har gjort det, så hvorfor det skjedde vet jeg ikke. Startet Xbox 360en opp igjen og da virket den helt normalt.

 

Har hatt den siden 28 desember, så egentlig så har den virket ganske bra til nå.

Lenke til kommentar

min driver nå og låser seg jevnlig i nfs most wanted. både i sp og mp. fanken vist eg må sende den inn igjen!! får vel bare en ny konsoll tilbake (igjen) som di ikke har skjekka for feil ( kansje di ikke vet hva som er feil engang ) argh! eg som eg xbox gutt og greier faller meg tungt i hjerte :(

 

ps: xbox gutt er ikke det samme som xbox fanboy :roll:

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Ja jeg har også hatt en del problemer med det ,bare den siste uka så har burken låst seg 3-4 ganger i Oblivion, trodde det var spillet først jeg , men når jeg leser dette så er jeg ikke så sikker lenger.

5904460[/snapback]

Jeg ville sjekket om den låste seg ved andre spill. Boxen min låser seg hvertfall en gang daglig hvis jeg spiller Oblivion, men aldri ellers. Spillet har dessverre en del slike bugs.

Lenke til kommentar

Einaste gangen min 360 har låst seg, var etter mars oppdateringen. Skjedde ein gang ved lasting i PGR3 og 2 ganger i Condemned. etter å fulgt de setg for steg punktene var den oppegående igjen. Og har ikkje fått noen problemer med den i ettertid :) Leste det var en del som hadde trøbel i GRAW,her har eg heller ikkje møtt på noen problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...