Gå til innhold

kritik til habboverden.com


Anbefalte innlegg

En venn av meg har fått det for seg og lage en fanside til habbo.

Og jeg fikk i oppdrag og lage siden.

 

bare lurte på hva dere synes om selve siden. (med tanke på fargevalg osv)

 

må bare si at siden fremdeles er under bygging.

 

Og litt sånn på forhånd.

Menyen kommer snart.

Statstikken kommer snart.

Det skal bli en annen header.

Marg kommer senere.

 

Og tusen takk til alle som svarer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal vi egentlig gi kritikk på, når alt kommer senere? Det som ligger der nå er iallfall ikke mye å skryte av, for å si det rett ut. En halvtrist, grå tabell med standardfont og klønete språk.

 

Beklager at jeg sier det så rett ut, men jeg blir irritert på folk som vil ha kritikk på noe de har laget på fem minutter. Det tar tid å lage en webside -- gjør deg flid med den og ikke be om kritikk før du har noe å gi kritikk på.

Lenke til kommentar
Hva skal vi egentlig gi kritikk på, når alt kommer senere? Det som ligger der nå er iallfall ikke mye å skryte av, for å si det rett ut. En halvtrist, grå tabell med standardfont og klønete språk.

 

Beklager at jeg sier det så rett ut, men jeg blir irritert på folk som vil ha kritikk på noe de har laget på fem minutter. Det tar tid å lage en webside -- gjør deg flid med den og ikke be om kritikk før du har noe å gi kritikk på.

5883578[/snapback]

Stakkar gutt :(

Men du jeg spiller habbo selv blir litt vel mange Habbo sider til slutt ass!

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen ferdig resultat, og skal da ikke gi noen konklusjon.

 

Men; du har ikke farger som går igjen, eneste fargene er i lenkene og i headeren.

 

Rød marg på teksten i headeren funker ikke.

Standard font og font-størrelse gjør slikt at det ser ut som det er laget på 2 minutter.

Svart/grått er stygt i denne sammenhengen. Og noe av det viktigste, mener jeg, er at du MÅ ha luft.

 

Les litt om padding.

 

Jeg tror du kan få til mye bedre enn dette, og husk at de fleste gode webdesign er laget på flere dager om ikke uker, ikke 2 minutter.

 

Så stå på og si ifra når du har laget noe nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...