Gå til innhold

Final Fantasy XI Online - tetramaster - PlayOnline


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Enda en norsk ffxi spiller her...

Har spilt ffxi i et halvt år snart og må si det er det beste spillet jeg noensinne har prøvd. Ble randomly plassert på Titan (wohoo or meg :!: )

 

Nå skal jeg ta meg 2mnd sommerferie uten spilling, men jeg håper jeg ser noen av dere norske når jeg er tilbake i august en gang.

 

Til alle dere nye spillere:

-Ikke gi dere før dere er over lvl10-12, og kan starte med party-spilling.

Ting kan virke litt trått og vanskelig i starten(snakker av egen erfaring), men med en gang større deler av Vanadiel utfolder seg blir det veldig morsomt.

 

-Ikke hver redd for å spørre om hjelp, du finner ikke mer hjelpsomhet i noe annet spill. Jeg har flere ganger fått hjelp uten at jeg en gang har spurt om det :!:

 

Hilsen

 

Nick: Bensin

Rase: Taru-male

Job: BLM32, WHM20, NIN20, WAR13

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med hjelp har jeg også opplevd :p

Døde mot noen av de fugle-mennene, og rett etterpå så kom det el elvaan som skulle få dit en taru-Taru til å res.'e meg.

Sto å venta i 15 min før han kom og jeg hadde ikke en gang spurt on hjelp :p

Dog, døde 1 minutt etterpå da jeg satt og heal'a :lol:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Enda en norsk ffxi spiller her...

Har spilt ffxi i et halvt år snart og må si det er det beste spillet jeg noensinne har prøvd. Ble randomly plassert på Titan (wohoo or meg :!: )

 

Nå skal jeg ta meg 2mnd sommerferie uten spilling, men jeg håper jeg ser noen av dere norske når jeg er tilbake i august en gang.

 

Til alle dere nye spillere:

-Ikke gi dere før dere er over lvl10-12, og kan starte med party-spilling.

Ting kan virke litt trått og vanskelig i starten(snakker av egen erfaring), men med en gang større deler av Vanadiel utfolder seg blir det veldig morsomt.

 

-Ikke hver redd for å spørre om hjelp, du finner ikke mer hjelpsomhet i noe annet spill. Jeg har flere ganger fått hjelp uten at jeg en gang har spurt om det :!:

 

Hilsen

 

Nick:      Bensin

Rase:      Taru-male

Job:        BLM32, WHM20, NIN20, WAR13

6168824[/snapback]

 

Jaja, vi skal holde koken enda noen år :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det spillet her i litt over to måneder nå, og anbefaler det på det sterkeste til dem som har tenkt til å begynne med et mmorpg. jeg har prøvd wow også, men syns det ble for lett, og for mye av det samme for min smak..

 

hyggeliger å se at det er en del norske spillere her! jeg havna på Fenrir serveren, og virker som om jeg er den eneste her?:p hehe. vurderer å opprette en taru taru whm, isåfall så tar jeg gjerne imot et wp sånn at jeg kan spille med dere på titan, men skal ikke gjøre det helt enda.

 

jeg så deg på tg bensin, var dypt konsentrert der du satt og spillte ffxi.. hehe

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det noen form for trial til dette spillet? Skulle gjerne har prøvd det! :)

 

EDIT: Og er dette noe for en som ikke er noe spesielt fan av FF-serien?

6238490[/snapback]

 

 

Vet desverre ikke om noe trial, men spillet er vel ikke bare for FF fans, jeg har egentli aldri vært noe tilhenger av FF serien, selv om jeg har spilt noen av spillene og sett noen par filmer.

 

Spillet er veldig artig så sant du gidder å sette deg inn i det, husker første gangen jeg prøvde FFXI da ble jeg så frustrert og skjønte nesten ikke et bær av styre systemet eller hva jeg skulle gjøre så jeg ga opp, og nå kom jeg tilbake for litt siden og så langt storkoser jeg meg med spillet :D

Lenke til kommentar
Er det noen form for trial til dette spillet? Skulle gjerne har prøvd det! :)

 

EDIT: Og er dette noe for en som ikke er noe spesielt fan av FF-serien?

6238490[/snapback]

 

Vet desverre ikke om noe trial, men spillet er vel ikke bare for FF fans, jeg har egentli aldri vært noe tilhenger av FF serien, selv om jeg har spilt noen av spillene og sett noen par filmer.

 

Spillet er veldig artig så sant du gidder å sette deg inn i det, husker første gangen jeg prøvde FFXI da ble jeg så frustrert og skjønte nesten ikke et bær av styre systemet eller hva jeg skulle gjøre så jeg ga opp, og nå kom jeg tilbake for litt siden og så langt storkoser jeg meg med spillet :D

6238774[/snapback]

 

Det er 30 dager inkludert når du kjøper spillet, men det finnes ingen 100% gratis trial, spillet må kjøpes første gang.

 

Worldpass til Titan : 7321132158

Kan brukes 5 ganger. Må brukes innen 167 timer fra nå av. ;)

Endret av [muffin]
Lenke til kommentar
Er det noen form for trial til dette spillet? Skulle gjerne har prøvd det! :)

 

EDIT: Og er dette noe for en som ikke er noe spesielt fan av FF-serien?

6238490[/snapback]

 

Vet desverre ikke om noe trial, men spillet er vel ikke bare for FF fans, jeg har egentli aldri vært noe tilhenger av FF serien, selv om jeg har spilt noen av spillene og sett noen par filmer.

 

Spillet er veldig artig så sant du gidder å sette deg inn i det, husker første gangen jeg prøvde FFXI da ble jeg så frustrert og skjønte nesten ikke et bær av styre systemet eller hva jeg skulle gjøre så jeg ga opp, og nå kom jeg tilbake for litt siden og så langt storkoser jeg meg med spillet :D

6238774[/snapback]

 

Det er 30 dager inkludert når du kjøper spillet, men det finnes ingen 100% gratis trial, spillet må kjøpes første gang.

 

Worldpass til Titan : 7321132158

Kan brukes 5 ganger. Må brukes innen 167 timer fra nå av. ;)

6239071[/snapback]

 

 

Tusen takk Muffin :D mulig jeg kontakter deg ingame også eller noen andre her skulle dere være på, har fortsatt en god del å lære meg vil jeg tro ^^

Lenke til kommentar
Er det noen form for trial til dette spillet? Skulle gjerne har prøvd det! :)

 

EDIT: Og er dette noe for en som ikke er noe spesielt fan av FF-serien?

6238490[/snapback]

 

 

 

Fant denne Link

vil tro buddypass er en form for trial, og er du heldig får du kansje en av noen snille folk der. Det å få tak i spillet er da en annen sak enten må du kjøpe det, låne av en venn, eller bruke den ulovelige måten, vet ikke om jeg bør nevne det en gang..

Lenke til kommentar

Kommer vel til å være på store deler av dagen idag.

 

 

 

Edit: Lagd meg 2 characters.

Tarutaru Blackmage - Virius

Elvaan Monk - Nitrius

 

En magi fyr og en melee fyr, så blir jeg garantert fornøyd med en av de, slipper jeg å delete og begynne på nytt hele tiden :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Har hatt det en stund nå og har spilt TM veldig lenge. Har ikke spilt FF XI enda... Spiller wow og vet ikke om jeg vil betale for enda et spill :p Noen som har spilt både wow og FF XI? Hvilket er best? Og hvordan er Ff XI? er det bra? Velgid interessert i å finne noen andre TM fans her :) Har nå card lvl 1500 og VS rating på 103.85 tror jeg... :)

5883358[/snapback]

 

FFXI er vesentlig mye bedre med hensyn til grafikk og storyline.

 

Haplo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...