Gå til innhold

Final Fantasy XI Online - tetramaster - PlayOnline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det en norsk guild på Titan som det blir mulig å joine? :)

6107984[/snapback]

 

Ja, du kan joine NorwegianLegacy. Snakk med Elend, Sorrow, Jaenelle eller Asterix, så fikser en av de pearl til deg. Evt snakk med meg så får jeg en av de som er på til å skaffe deg ;) Tror det er noen flere som har pearlsack og, men husker ikke alle.

 

Post gjerne nicket deres her når dere har fått installert og oppdatert (tar litt tid første gangen...), så kan jeg fikse en linkpearl ganske kjapt.

Lenke til kommentar

det er da ikke så gammelt, men i wow har dem ikke brukt bra grafikk av den grunnen til at det skal føles litt "tegneserie aktig" =)

 

og da har jeg startet å spille =) Djrabbit ble det, hume male warrior =)

 

usj kan jo ikke alt+tab mens man spiller =(

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Har dette spillet mye bedre grafikk enn wow eller er det bare meg?? spillet er jo gammelt :S

 

Er det noe lignende som dette final fantasy spillet som kommer ut på ps3? eller er jeg helt på jorde nå?  :blush:

6110227[/snapback]

 

Om det er bare deg? FF XI hadde beta i 2001, og er utviklet i Japan. Japan ligger mange mange år foran alle andre land i spilleutvikling/grafikk. Det er utrolig bra grafikk til å være så gammelt. Selv idag må du ha en bra PC for å utnytte det optimalt. Synes synd på de som skulle kjøre dette spillet optimalt i 2001. De måtte ha hatt en PC til nærmere 50.000, hvis ikke mer. WoW har ikke bra grafikk, men har en "sjel" i seg fra andre eldre warcraft-spill. Liker man disse spillene, og den tegneserieaktige grafikken er WoW bra. Smak og behag.

Lenke til kommentar

OK, har installert Ff XI og de to første expantion pack'ene... :p Holder på å kjøpe content ID nå... Ble ikke så imponert av bakgrunnsbildene under installeringen...

 

EDIT1: Og da begynner jeg å spill! Jippi! :lol:

 

EDIT2: NÆI! Update's! Arghhhhh!

Endret av Zathardor
Lenke til kommentar

Ok. Spilte en del i går og dette er hva jeg synes:

 

Det første som slo meg var "Er dette spillet virkelig 4 år gammelt?!"

Det var litt sykt synes jeg :p

Logoen på introsiden og diverse menyer og buff-icons var av litt dårlig kvalitet. Synes det var teit at man ikke kunne velge hvilken server man skulle begynne på men Square-enix har sikkert en grunn for å gjøre det slik...

 

Styringa var veldig uvant og tung i hvertfall hvis du har spilt WoW ei stund! :lol: Fant etter en stund ut at man styrte med numpads og at det var mulig å lage en mer WoW-aktig stryring. Savner muligheten til å tilpasse styringa mer selv siden det er mange av hotkey'ene som det ikke er murlig å skifte.

 

Noe som irriterte meg utrolig var mappen og at man ikke kunne vise en minimap hele tiden, så hvis dette faktisk er murlig og at det bare er jeg som ikke har funnet det ut så vil jeg gjerne vite hvordan man gjør det... :p

Også irriterende at det ikke avr murlig å zoome in og ut på mappen, men som sagt, det kan hende det bare er jeg som ikke har sett det.

 

Grafikken var veldig, veldig bra. trærne osv, så litt pikslete ut meg det er sånt man venner seg til. Savner muligheten til å hoppe, synes spillet blir morsomere av det.

 

Når det gjelder kampsystemet så var det både positive og negative sider ved den :)

kampsystemeg gjorde kampene veldig morsome og spennende, men samtidig så opplevde jeg ofte å stå lang unna monstrene og enda ha muligheten til å kakke de i hodet meg staven min :lol:

 

Så alt i alt så synes jeg FF XI var veldig morsomt, likevel om det kanskje ikke høres sånn ut :p

Savner litt mer brukervennlighet når det gjelder menyer styring osv. JEG synes den var tung, men hva andre mener vet jeg ikke.

 

[Muffin] Hva er navnet ditt? prøvde å søke i går, men fant deg ikke. søkte Maelu...

Lenke til kommentar
...

 

[Muffin] Hva er navnet ditt? prøvde å søke i går, men fant deg ikke. søkte Maelu...

6133155[/snapback]

 

Navnet mitt er Maelu, men jeg er ikke på 24/7 da lol. Jeg har også mule's ved navn maelor og maelars.

 

Hvis du bruker Zathardor kan jeg prøve å søke etter deg i kveld kanskje, og bruker du et annet navn så post her eller PM meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...