ManheiM Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg lurer veldig på hvordan intels dual core cpu'er i spilling, er det en bra spille cpu og hvordan er det sammenlignet med amd dual core cpu'er. Takk for alle svar
Mompen Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 AMD har jo som sagt alltid vært den beste prosessoren til spilling, men hvordan Intel`s Dual-Core Cpu`er fungerer til spill har jeg dessverre ingen anelse om
ManheiM Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 AMD har jo som sagt alltid vært den beste prosessoren til spilling, men hvordan Intel`s Dual-Core Cpu`er fungerer til spill har jeg dessverre ingen anelse om 5882351[/snapback] k.det er greit, men takk like vel.. er det noen andre som vet noe om det? Blir veldig glad om jeg får noen ordentlige svar
InZane.OC Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 de er vell helt greie, men vist du kjøper en yonah så vill den være bedre en de fleste AMD. Men det som er probleme er å finne et hk som passer, men no har Aopen kommet med et
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 de er vell helt greie, men vist du kjøper en yonah så vill den være bedre en de fleste AMD. Men det som er probleme er å finne et hk som passer, men no har Aopen kommet med et 5882742[/snapback] Jepp..Sjekk/følg linker i denne tråden... Tror innarbeidede "fordommer" mot Intel mht. "gaming" nå bør begraves..for godt (jeg og andre har jo visst lenge at Dothan/Pentium Mobile egner seg godt).
gullf1sk Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 AMD har jo som sagt alltid vært den beste prosessoren til spilling, men hvordan Intel`s Dual-Core Cpu`er fungerer til spill har jeg dessverre ingen anelse om 5882351[/snapback] Alltid? K6 og K6-2 var ikke akuratt de skarpeste knivene i skuffen
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Legger ved en oversikt fra en fransk nettside..test av Gigabytes 945pm chipset (som heller ikke har noe OC-muligheter ). Som man kan se må du rimelig høyt opp på A64-varianter for å slå en stock Yonah (dual/single). Ref. forøvrig standard scores for Dothan (mine kjører alle fra 2.35 - 2.75.. 24/7)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå