Gå til innhold

TES: Alle tingene mine forsvant vekk fra kisten!


Anbefalte innlegg

Jeg hadde lagt alt jeg hadde samlet opp av urter, våpen, drikker, osv, i en pult! Alt funket som det skulle, jeg samlet opp mye viktige materialer i pulten, men plutselig idag, kommer jeg tilbake til huset, men er tingene der, neeeeeei!

 

De har blitt erstattet med de tingene som lå i pulten før jeg tok den til bruk, altså noen extravagent klær osv!

 

Hva i h****** ?

Muhuuuuuu :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg husker rett er det trygt å legge ting i skuffer og skap som hører til deg selv (I ditt eget hus), men om du slenger saker inn i skapene som tilhører andre, vil de til slutt resettes tilbake til det som tidligere var i kisten/noen tilfeldige greier.

 

Er forsåvidt realistisk. Om jeg kom hjem og fant ugress og sverd i skapet mitt, ville jeg heller ikke nølt med å hive det ut.

Lenke til kommentar
Om jeg husker rett er det trygt å legge ting i skuffer og skap som hører til deg selv (I ditt eget hus), men om du slenger saker inn i skapene som tilhører andre, vil de til slutt resettes tilbake til det som tidligere var i kisten/noen tilfeldige greier.

 

Er forsåvidt realistisk. Om jeg kom hjem og fant ugress og sverd i skapet mitt, ville jeg heller ikke nølt med å hive det ut.

5881240[/snapback]

 

Har selv opplevd at ting forsvinner fra kister\tønner i et hus jeg har kjøpt, så inntil det kommer patch som fikser det er det tryggest å legge ting på gulvet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...