Digidice Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hvorfor får mage sp mye ressist i forholdt andre klasser. Hva er det som styre dette at man feks får ressist på 3 firebolter på rad feks. Har spilla alle klasser nå og dette viser seg mest på magen.
nazrm Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Tror det er på grunn at at man kan ikke få partial resists på frostbolts, derfor har de laget det sånn at man resister (100% resist) mer. Aner ikke om det er slik, men det er min teori
AimAr Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Å drepe noe med høy frost resistance som frostmage er helt grusomt! Blir som å drepe noen 10 lvl høyere en segselv.
StorPeder Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det finnes talenter for å minske sjansen for å bli resisted, hvertfall for Warlocks. Sikkert også Priest (Arcane for mages). I tillegg, det går an å bomme med spells som ved melee/ranged. Dette blir logget som resist istedet for Miss. "+% to hit with spells" er en bra ting !
Digidice Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Så bruker du Fireball på de mobbene 5875759[/snapback] jepp vet det er samme som miss hos warr. Men jeg mener mage har mer ressist en feks warlock og priest, altså mest av alle klassene. Aksom det er i selve klassen
.V. Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Mage har ikke mer resist enn andre klasser, men frostspells blir beregnet på en annen måte enn andre spells, som nevnt tidligere i tråden.
Energi Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Spiller warlock og har også masse resists. Disse er ikke nødvendigvis resists, men kan være bomskudd også. Blitt fortalt at bom for caster vises som resist. Sjansen for å bomme på en Molten Destroyer (63 elite) er 17% såvidt jeg husker. Dette gjør at jeg kan få flere resist på rad. Tror rekorden min er 3 eller 4 på rad... Eneste som bedrer dette er +hit gear.
Empire of the Sub Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Fordi mage suger. Drøm litt før 1.11, dem gir oss en minifix.
Superslask Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Fordi mage suger.Drøm litt før 1.11, dem gir oss en minifix. 5876255[/snapback] "Changed Evocation icon"
Digidice Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Fordi mage suger.Drøm litt før 1.11, dem gir oss en minifix. 5876255[/snapback] "Changed Evocation icon" 5876280[/snapback] lol ja den va bra.(tenker på fyren på wow mage forumet som tok den alvorligt og skulle stoppe kontoen) Ok er fire mage, er en warlock kompis som lånet den og grindet litt i går for meg. Og det første han sa til meg etter et par timers grinding at han synes den fikk litt vel mye resist på random mobs, opp til 3 ganger på rad osv. Jeg er litt vandt med det men når jeg tenker etter så merker jeg endel resist ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå