Gå til innhold

DVD-er på tilbud.

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min også, men litt teip i hjørnene så holder den seg sammen. 14 filmer for £17.99 er jo greit, så jeg overlever, selv om jeg gjerne skulle hatt den hel og fin.

Endret av Panerai
Skrevet

Min var også en del ødelagt. The Rocky Horror Picture Show-boksen var også litt ødelagt da den ankom. Den var kun pakket i en plastpose.

Men det gåt nok greit. :) Jeg tror LOTR-boksen har litt hardere papp rundt.

Skrevet

Bestilte selv 3 Hitchcock-bokser, hvorav en av dem var litt kjørt i pappkantene. De to andre var i utmerket stand dog, så det ble gaver ut av dem, så beholdt jeg den i sliten innpakning.

Skrevet

Min var helt ødelagt. Pappen var revet i styker, og flere av filmene hadde knust cover. Sendte den tilbake, og bestilte den like billig fra amazon. Den ankom 4 dager etter bestilling i perfekt tilstand ;)

Skrevet

Play har patetisk innpakning. Seriøst, hvilken beskyttelse gjør et brunt papp-ark, brettet rundt filmen? Svaret er så innlysende at jeg synes synd på de hos Play.com som enda ikke har skjønt det.

Skrevet

På enkeltdvder, der de pakker i de patetiske arkene er det faktisk veldig sjeldent at jeg få ødelagte varer, men når de kun pakker i en plastpose (Hitchcock boksen) så skjønner jeg ikke helt hva de tenker med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...