jebus2 Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg mener, finnes det enda like handlinger når man skal ta Screenshots? F.eks, snu kamera vinkelen så du ser opp på personen som om han var en gud? Jeg klarer ikke få kameraet lenger enn til sidevinkelen på figuren =/ Vet dere noe mer enn jeg gjør?
orjanos3.16 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 På side 4 (og baksiden) i manualen står det R= Vanity mode. Hold inne R og drei kameraet dit du vil.
Jankee Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
avlvl Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Damn, trodde dette skulle være en fin mimre-tråd fra Morrowind-tidene... Neeeida, snakker om dårlig emnetittel, "Husker dere Morrowind?"
Ingenting Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ingen som diskuterer Morrowind lenger 5881585[/snapback] Lar dette seg gjøre på xbox 360 også?
Anbefalte innlegg