gamerman Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hei Jeg har et problem i ingame , det skjer når jeg går fra en by til en annen med fast travel , går inn i hus o.l altså når det loader noe nytt. Dette skjer sjeldent men det som skjer er at oblivion stopper helt , altså det freezer. Etter noen sec kommer lyden , også freezer det igjen. Kanskje etter 1 minutt så kommer du tilbake ...... Tror dette har med Autosave å gjøre , jeg slo den av og har ikke merket problemet siden... Kan det være det ? Fikk også en blåskjerm på windows xp , men dette har bare skjedd noen ganger når jeg overklokket men ikke når alt står på vanligt. Dette skjedde under en liten "browsing" i firefox at jeg fikk blåskjerm. Jeg tror dette bare var tilfeldig eller at jeg kanskje har noe virus (har ikke virus program men firewall med litt åpnet porter her og der ) Uansett så vil jeg si at jeg kjørte Prime95 i noen timer og fikk "ikke" noe error , så var nok bare denne ene gangen ? (Har dere andre noen gang fått blåskjerm i xp ?) Ønsker også selvfølgelig svar på Oblivion spørsmålet mitt også , slik at denne topicen ikke går helt off ^_^
Bytex Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er slettes ikke noe "rart" problem. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=560129 Vi er maaaaaaaaange i verden som sliter med helt random Oblivion-kræsj.
gamerman Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 (endret) Det er slettes ikke noe "rart" problem. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=560129 Vi er maaaaaaaaange i verden som sliter med helt random Oblivion-kræsj. 5874518[/snapback] Ok , fordi det tok ca 10-30 sec etter oblivion ble lukket at jeg fikk blåskjerm og dataen restartet seg. Så det er oblivion som mest sannsynlig krasjet med dataen ? Jeg får heng en gang i blandt, da står alt frosset i 20sekunder eller så. Enten starter det igjen eller så er det restart. Trodde først det var skjermkortet som lå på over 70°, men problemet er ikke løst selvom jeg har støvsugd kabinett og skiftet luftfiler. (men skjermkortet har det nok bedre i alle fall).Det er heller ikke noe spesiel rød tråd i klikkene som jeg ser. Debugging er ei heller min største styrke.. Dette er det som skjer hos meg , utenom dette med skjermkortet da Vil også legge til at Oblivion var "dønn" stabilt helt til i dag , kan kanskje ha noe med at det var en ren installasjon av xp og nå er den ikke så ren Endret 5. april 2006 av gamerman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå