Gå til innhold

TES: Selge huset mitt i Anvil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite problem nå. Jeg har drept spøkelsene og dratt til imp city og pratet med han forrige eieren han ble enig med å bli med til anvil. SKulle møte han på den baren eller hva man kaller det. Det er en grønn pil der når jeg er inne men han er ikke der.. Noen tips?

Lenke til kommentar

Finnes ikke. Går kun an å kjøpe stuff til "huset" i Imperial City, hvor du skaffer utstyret hos "Three Brothers" i market district.

 

Trådstarter: Om du synes huset ditt er falleferdig, stygt og ikke minst mørkt, er mitt tips til deg følgende: Legg deg i senga og sov gjennom ei natt. ;)

 

EDIT: For å svare på trådstarters spørsmål: Nei, det går ikke an å selge husene.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Et lite problem nå. Jeg har drept spøkelsene og dratt til imp city og pratet med han forrige eieren han ble enig med å bli med til anvil. SKulle møte han på den baren eller hva man kaller det. Det er en grønn pil der når jeg er inne men han er ikke der.. Noen tips?

 

har hatt det problemet før....sjekk i etasjen over(eller under), den pila sier ikke noe om hvilken høyde målet er i ;)

Lenke til kommentar
Finnes ikke. Går kun an å kjøpe stuff til "huset" i Imperial City, hvor du skaffer utstyret hos "Three Brothers" i market district.

 

Trådstarter: Om du synes huset ditt er falleferdig, stygt og ikke minst mørkt, er mitt tips til deg følgende: Legg deg i senga og sov gjennom ei natt. ;)

 

EDIT: For å svare på trådstarters spørsmål: Nei, det går ikke an å selge husene.

5874477[/snapback]

 

Feil, jeg fikk kjøpt stash til huset mitt i cheydonhal (eller hva det nå heter)

Lenke til kommentar
er jo ganske nice der etter å gjort den questen......men hvor får man kjøpt ting til huset??

5873133[/snapback]

 

Lurer også på dette, hvor kan jeg få møblert Anvil-huset?

5874442[/snapback]

 

Det burde gå ann... Kjøpte huset i Chorrol, der fikk jeg kjøpt møbler i en shopp i nærheten...

Lenke til kommentar
Et lite problem nå. Jeg har drept spøkelsene og dratt til imp city og pratet med han forrige eieren han ble enig med å bli med til anvil. SKulle møte han på den baren eller hva man kaller det. Det er en grønn pil der når jeg er inne men han er ikke der.. Noen tips?

 

har hatt det problemet før....sjekk i etasjen over(eller under), den pila sier ikke noe om hvilken høyde målet er i ;)

5874482[/snapback]

 

Bare trykk T og vent noen timer, så står han vel der etter hvert (tar tid å gå til stedene).

 

Jasså, så dere sier at det går an å kjøpe stash til de andre husene?

Vel, dette er sannsynligvis ikke tilfelle for Anvil-huset. Først og fremst fordi huset er møblert. Dessuten er det ikke et av de vanlige husene man får kjøpt av grevene. Det var jo en privateier som solgte det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...