Gå til innhold

TES: Oblivion kræsjer en del. Noen fiks ute?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang innimellom får jeg blåskjerm. Tilfeldig feilmelding, men nv4_disp.dll har man jo sett et par ganger.

RimRod

Skrevet (endret)

Ooh, nå fikk jeg spille en hel TIME faktisk. Blir så pokkers irritert når man er skikkelig inne i spillet psykisk, og så bare henger det plutselig..grrrrrrrrrr.

Får ikke så lyst å starte det igjen da, liksom. Men på den andre siden, jeg fikk hvertfall kasta pizzaen i ovnen.

Endret av Bitex
Skrevet
Spør igjen , noen som har hatt problemer med blåskjerm ?

5885221[/snapback]

JA!

Har fått blåskjerm en gang, og da måtte jeg formatere pc'en for å komme innpå den igjen(fikk samme blåskjerm hver gang jeg slo på dataen).

Skrevet
Spør igjen , noen som har hatt problemer med blåskjerm ?

5885221[/snapback]

JA!

Har fått blåskjerm en gang, og da måtte jeg formatere pc'en for å komme innpå den igjen(fikk samme blåskjerm hver gang jeg slo på dataen).

5886424[/snapback]

Kjipt da , jeg skal ta å legge inn windows på nytt på mandag . Er mye rart som har skjedd .... Veldig ustabil...

Skrevet

Hmm, alt dette etter å ha installert Oblivion. Sikker på at man ikke får med et lite rootkit på kjøpet? Ikke det at jeg vet hva det er ... :) Vet bare at jeg ikke har hatt problemer før Oblivion. Og nå fungerer altså ikke spill...

RimRod

Skrevet (endret)

Etter det folk skriver her ble jeg nesten litt skeptisk til å installere spillet :hmm:

Jeg risker ikke å måtte formatere bare for å teste dette spillet azz :nei:

Endret av hunters
Skrevet
Etter det folk skriver her ble jeg nesten litt skeptisk til å installere spillet :hmm:

5887360[/snapback]

var et defekt hovedkort hos meg da :S Ser ut til å fungere bra nå.

Skrevet

Dere som vegrer dere, det er ikke sikkert dere vil få problemer. Mange (inkl meg selv, som sagt) kjører spillet helt fint uten noen kræsj. Det kan godt være spillet er så tungt på systemet at evt. feil maskinen måtte ha plutselig blir åpenbare. Eller så er det visse hardware/driverkombinasjoner som ikke er helt kompatible.

Skrevet (endret)
Dere som vegrer dere, det er ikke sikkert dere vil få problemer.  Mange (inkl meg selv, som sagt) kjører spillet helt fint uten noen kræsj. Det kan godt være spillet er så tungt på systemet at evt. feil maskinen måtte ha plutselig blir åpenbare.  Eller så er det visse hardware/driverkombinasjoner som ikke er helt kompatible.

5887469[/snapback]

Hos meg så funket spillet helt topp i noen uker også ble det bullshit :p

Det funker bra nå faktisk , slo av autosave :p

Jo mer du installerer på dataen jo rarere blir oblivion :p

Kunne ha på autosave i starten når jeg hadde fresh installasjon av xp , mens nå kan jeg ikke ha det på.

Endret av gamerman
Skrevet

Jeg hadde også store problemer med oblivion før, men så var det noen som sa at man måtte ha et 110% stabilt system før å kjøre knirkefritt. Det var litt rart for min PC hadde greidd OCCT i mange timer på tortur testen, men jeg klokket den allikevel ned fra 2,95 til 2,75.

Da virket alt perfekt. :D:w00t:

Skrevet (endret)

Der jinxa du nettopp deg selv. Bare vent nå...

Jeg satt også på min høye hest og tenkte "hahah se på alle disse patetiske menneskene som ikke har peiling på PC'n sin, jeg er uber og jeg kræsjer aldri"...kabom, heng etter heng etter heng i Oblivion..jaddaaah.

Endret av Bitex
Skrevet

Jaja, startet spillet om igjen.

Nå kommer jeg ikke lenger til menyen og uninstall gir meg feilmelding.

Fy faen for noe dritt, største drittet jeg har sett på lenge.

Virker som dette spillet er på alpha nivå, hva faen i helvete er det de har sluppet.

Hva med å faktisk beta teste produkte før det slippes. :mad:

Skrevet
Jaja, startet spillet om igjen.

Nå kommer jeg ikke lenger til menyen og uninstall gir meg feilmelding.

Fy faen for noe dritt, største drittet jeg har sett på lenge.

Virker som dette spillet er på alpha nivå, hva faen i helvete er det de har sluppet.

Hva med å faktisk beta teste produkte før det slippes. :mad:

5888192[/snapback]

Var maks forbanna selv før jeg fant ut at det var min hardware som loka. De skal komme med patch snart da... kanskje det hjelper.

Skrevet

Min hardware funker fett har 6800GT SLI OC og AMD 64 4000+.

Er forbanna no, trist at spillet skal bli ødelagt på denne måten. :cry:

Skrevet

Jeg måtte klokke ned skjermkortet en tanke. Før det så fikk jeg rare feil som grønne vegger i naturen og at jeg datt gjennom bakken og satt meg fast. Hjalp også å kjøle ned rommet litt. Kan nå spille så lenge jeg vil og den eneste buggen jeg får er en feilmelding når jeg quiter Oblivion.

Jeg tror Oblivion (som Morrowind) bruker windows sine codecs til lyd. Har man da slikt styggedom som codec-packs så kan det hende at man har en MP3-codec eller noe som ikke er helt bug-fri. Hadde selv problemer med dette i morrowind da jeg hadde et lydkort med hardware MP3-decoder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...