Gå til innhold

TES: Når oppdateres fiender og armor?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Når er det egentlig fiender rundt om i spillet og armoren man kan kjøpe / finne oppdateres? Jeg er straks lvl 10 og vil da tro at det er naturlig at alt får et "lift". Am I right? Hvis det ikke oppdateres når jeg når lvl 10, når oppdateres det da? Takker på forhånd for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Våpentyper og hvilken level de blir tilgjengelige på:

 

 

Iron: 1

Steel: 2

Silver: 4

Dwarven: 6

Elven: 9

Glass: 12

Ebony: 16

Daedric: 20

 

 

Tilsvarende for rustninger:

 

 

Fur/Iron: 1

Leather/Steel: 3

Chain: Dwarven: 6

Mithril/Orcish: 10

Elven/Ebony: 15

Glass/Daedric: 20

 

 

 

Magiske våpen og rustninger er tilgjengelig to leveler høyere enn tilsvarende ikke-magisk.

 

Angående monstre så er det avhengig av type monster. Monstre blir å se når du passerer en viss level, disse monstrene blir i den levelen. Unntaket er det beste monsteret av hver type (slik at du fremdeles får en utfordring når du går langt forbi denne levelen), samt såkalte "quest specific creatures".

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

Takker for fin oversikt og raskt svar! Jeg er Thief og bruker derfor light armor. Hvilke dungeons er ypperlige for meg hvis jeg vil ha nice armor? Er opptatt av at den skal se bra ut og være bra. Savner også en tøff hette som skjuler litt av hodet mitt.

Lenke til kommentar

Etter det jeg har lest, jo. Det virker som om utstyret deres reflekterer levelen de er i. Det er egentlig ganske teit med landeveisrøvere og annet pakk som sprader rundt i Glass/Ebony/Daedric Armor. Dette skal jo liksom være sjeldent utstyr, ikke noe som hvem som helst kan finne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...