Arthu Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hei, Jeg har tenkt til å kjøpe WoW nå! Og lurer på en ting: Hvor lenge kan jeg spille Wow rett etter jeg har kjøpt det? Trenger jeg å kjøpe Game Card rett etter jeg har kjøpt det?
brannmannsam Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) 1 måned fra du registrerer deg. du må ha enten visa eller game-card for å registrere Endret 3. april 2006 av brannmannsam
The Ghost Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Du kan laste det ned gratis fra fileplanet og spille det gratis i 2 uker etter det må du betale.......
Arthu Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Hei, Jeg har tenkt til å kjøpe WoW nå!Og lurer på en ting: Hvor lenge kan jeg spille Wow rett etter jeg har kjøpt det? Trenger jeg å kjøpe Game Card rett etter jeg har kjøpt det? 5861317[/snapback] Må jeg kjøpe et Game Card for å registrere en Konto? når jeg har kjøpt det=?
The Ghost Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Enten så bruker du visa kort og da blir en hvis penge sum trekt mnd. Eler du kjøper gamecard (som ofte er litt billigere) og skriver inn en kode som står på detta gamecardet og spiller helt til du må fylle på nytt av......
brannmannsam Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hei, Jeg har tenkt til å kjøpe WoW nå!Og lurer på en ting: Hvor lenge kan jeg spille Wow rett etter jeg har kjøpt det? Trenger jeg å kjøpe Game Card rett etter jeg har kjøpt det? 5861317[/snapback] Må jeg kjøpe et Game Card for å registrere en Konto? når jeg har kjøpt det=? 5861376[/snapback] Når du registrerer kontoen din, må du slå inn enten et visakort nummer, eller gamecard nummer. Så du må faktisk kjøpe et gamecard vis du ikke vil bruke visa. Er hølihue, men er vel for å sjekke at du kan betale.
Arthu Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Hei, Jeg har tenkt til å kjøpe WoW nå!Og lurer på en ting: Hvor lenge kan jeg spille Wow rett etter jeg har kjøpt det? Trenger jeg å kjøpe Game Card rett etter jeg har kjøpt det? 5861317[/snapback] Må jeg kjøpe et Game Card for å registrere en Konto? når jeg har kjøpt det=? 5861376[/snapback] Når du registrerer kontoen din, må du slå inn enten et visakort nummer, eller gamecard nummer. Så du må faktisk kjøpe et gamecard vis du ikke vil bruke visa. Er hølihue, men er vel for å sjekke at du kan betale. 5861447[/snapback] Det vil altså si at jeg ikke bare kan kjøpe World Of Warcraft og lage en Konto, og spille i en måned, jeg altså må kjøpe World Of Warcraft og et GameCard i samme slengen for å begynne å spille det??
MrLee Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Nei, som det stod i det aller første svaret, så får du en måned gratis spilling når du kjøper spillet... Men du må bruke ett visakort eller ett gamecard for å få lage kontoen (jeg har bare brukt visa kort). Dette sannsynligvis for å verifisere at du er betalingsdyktig. Har du ikke visakort (eller mastercard for den saksskyld) tilgjengelig må du vel kjøpe ett gamecard for å lage kontoen ja. Men da får du 1mnd + den tida gamecardet gir deg å spille på...
Arthu Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Nei, som det stod i det aller første svaret, så får du en måned gratis spilling når du kjøper spillet... Men du må bruke ett visakort eller ett gamecard for å få lage kontoen (jeg har bare brukt visa kort). Dette sannsynligvis for å verifisere at du er betalingsdyktig. Har du ikke visakort (eller mastercard for den saksskyld) tilgjengelig må du vel kjøpe ett gamecard for å lage kontoen ja. Men da får du 1mnd + den tida gamecardet gir deg å spille på... 5863727[/snapback] Ok Da skjønner jeg, Takk for svar ;=)
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 En ting til. Du kommer til å gå lei i løpet av kort tid. Går det ann og kun betale for den tiden du spiller?
Chrynarx Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) du kan faktisk spille 40 dager gratis hvis du registrerer deg med guest pass først^^ PosT 300:D Endret 19. mai 2006 av ThaAntihero
Arinomi Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 En ting til. Du kommer til å gå lei i løpet av kort tid. 6132596[/snapback] Øh? Jeg har spilt siden november, har ingen planer om å gå lei enda. WoW er et kjempebra spill!
PoleCat Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 En ting til. Du kommer til å gå lei i løpet av kort tid. 6132596[/snapback] Da er det iallefall forskjell på folk, spilt siden februar 2005 (release) og storkoser meg enda.
John Keats Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 En ting til. Du kommer til å gå lei i løpet av kort tid. 6132596[/snapback] Spillt siden oktober 2004, fortsatt ikke lei.
wonnim Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 du kan faktisk spille 40 dager gratis hvis du registrerer deg med guest pass først^^ PosT 300:D 6132884[/snapback] Man må jo kjøpe spillet, så -helt- gratis blir det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå