hinduuu Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Etter og ha lest gamer sin lille artikkel om savage så lette jeg litt rundt om kring på nettet og fant en demo av savage1 =) og begynte og spille mp demon litt og ble rett og slett helt hekta, så verva 6kamerater og de er nå også helt hektet på spillet. Så vi har bestemt oss til og vente på savage II og dermed spare penger fra og kjøpe nr1 siden nr2 snart kommer. Men hvordan er det med norsker osv i dette spillet, finnes det mange nordmenn som spiller? Og mange som gleder seg til savage II ?
mortenmm Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 har ikke spilt eneren da,men det ser egentlig ganske fett ut skal vel kanskje kjøpe toeren når den kommer
Mr.Garibaldi Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Savage var drit-kult! Det var dessverre en del problemer med det, men alt-i-alt, saa var det et morsomt spill. Det er/var en del community-updates til det, som fikset paa de tingene utviklerne ikke ordnet opp i... Var altid morsomt aa bruke sacrifice, angripe alle workerne som skaffet gull, og staa stille saa de angrep deg fra alle sider, foer du tok med deg alle i graven Fikk litt lyst til å spille igjen... Bare synd (den lovlig kjoepte) iso'en ligger i flere tusen mil unna... Men siden jeg har cd-key'en, saa finner jeg vel en loesning Litt spent paa hvor mange som spiller Savage her i Oesten... Spennende at det kommer en toer! Endret 4. april 2006 av Mr.Garibaldi
Oz370 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 ohh yeahh, jeg spilte mye savage for en stund siden, helt supert spill det er vel fortsatt en del europeiske servere oppe som gir grei ping. sikkert noen nordmenn blandt spillerne. Det blir garantert et ganske stort europeisk og evt norsk community. Vent og se savage2.s2games.com
hinduuu Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Var det jeg håpet og høre=) Gleder meg som et barn til nr2 kommer;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå