gamerman Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hei Jeg har vært i en fin cave nå hvor jeg har funnet Glass dagger , glass curtiess , glass boots og glass gauntles. Men jeg har ikke funnet Glass Helmet og Glass Pants ennå , finnes det ? Isåfall hvor ?
TheDarkListener Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hei Jeg har vært i en fin cave nå hvor jeg har funnet Glass dagger , glass curtiess , glass boots og glass gauntles. Men jeg har ikke funnet Glass Helmet og Glass Pants ennå , finnes det ? Isåfall hvor ? 5856493[/snapback] Det finnes nok fult sett ja, vet ikke om noen steder der du er garantert å finne det.
stengah Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Får man noe slags bonus av å bruke et komplett sett av en type rustning? Feks kun glass-utstyr.
araziel Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Ingen bonus nei, og jo det finnes. Alt er tilfeldig, så hvis du er insistent, bare quicksave utenfor en dungeon, løp inn, se om noen har hjelm/pants, og drep. Hvis de ikke har, reload og løp inn igjen. Tada. Hvis du er nogenlunde god pickpocket kan du ta full daedric/glass fra folk i byene når de sover også. Endret 2. april 2006 av araziel
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Det finnes, men det heter forresten glass GREAVES, ikke pants Endret 2. april 2006 av Mr.FOXHOUND
gamerman Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Det finnes, men det heter forresten glass GREAVES, ikke pants 5856904[/snapback] Ok , my bad Er "ok" pickpocket Men smooth sneak 100
Berengal Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Pickpocket går på sneak skillen. Alikevel må du sansynlegivs reloada eit par gonger før du får den daedric claymoren eller (glass) greaves of resilience. Eg fekk mitt fulle glass sett av ein tilfeldig banditt. Gjekk frå mithril/elven hybrid til fullt glass, og eg måtte ikkje ein gong sloss mot ein gammal demon eller løysa ei tusen år gammal gåta. Eg følte meg verkeleg stolt over insattsen som trongst for å få den ultimate light armouren, og kvar gong eg ser meg sjølv i tredjeperson med den eineståande rustningen tenker eg at "eg, og akkurat eg, er spesiell, fordi denne rustningen er den beste du kan få tak i og er utruleg skjelden, og det er EG som har den." Skal òg nemnast at mitt daedric short sword blei pickpocketa av ein fyllikk i Olav's Tap & Tack.
gamerman Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Pickpocket går på sneak skillen. Alikevel må du sansynlegivs reloada eit par gonger før du får den daedric claymoren eller (glass) greaves of resilience. Eg fekk mitt fulle glass sett av ein tilfeldig banditt. Gjekk frå mithril/elven hybrid til fullt glass, og eg måtte ikkje ein gong sloss mot ein gammal demon eller løysa ei tusen år gammal gåta. Eg følte meg verkeleg stolt over insattsen som trongst for å få den ultimate light armouren, og kvar gong eg ser meg sjølv i tredjeperson med den eineståande rustningen tenker eg at "eg, og akkurat eg, er spesiell, fordi denne rustningen er den beste du kan få tak i og er utruleg skjelden, og det er EG som har den." Skal òg nemnast at mitt daedric short sword blei pickpocketa av ein fyllikk i Olav's Tap & Tack. 5857175[/snapback] Nei så RÅTT Altså at en fylikk buffa det , neida bare kødder Gratulerer , trodde daedric eller ebony var best men glass er det jeg synes så smoothest ut
Berengal Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Daedric er beste heavy armour. Glass er beste light armour.
MasterShake Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hvilken level må man være for å kunne finne glass?
TheDarkListener Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hvilken level må man være for å kunne finne glass? 5857440[/snapback] 20.
Gunfreak Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 eller finne noen utvalgte steder. har sett mye glass ligge i montere, i fighters guilds
andir Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) eller finne noen utvalgte steder. har sett mye glass ligge i montere, i fighters guilds 5858517[/snapback] Jeg skulle være smart, og stjele glassvåpnene som lå i monterne. Til min store skuffelse var det bare replicas Endret 3. april 2006 av andir
iMAD Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 eller finne noen utvalgte steder. har sett mye glass ligge i montere, i fighters guilds 5858517[/snapback] Jeg skulle være smart, og stjele glassvåpnene som lå i monterne. Til min store skuffelse var det bare replicas 5858690[/snapback] hehehe, du er ikke den eneste
Islanbadsj Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Er det ikke mulig å få noen til å lage om replica til normale våpen, tror jeg har hørt dette?
Islanbadsj Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Står som oftest under eller i navnet, i tillegg er de ikke verdt noe og er ikke noe bra til å angripe med.
lavizh Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Du finner fullt Glass-utstyr i en grotte ikke så langt unna en by.
Longman Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 hvor finner du det, og utenfor hvilken by,, nord,sør,øst,vest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå