Gå til innhold

TES: Glass Helmet og Pants , finnes det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har vært i en fin cave nå hvor jeg har funnet Glass dagger , glass curtiess , glass boots og glass gauntles.

Men jeg har ikke funnet Glass Helmet og Glass Pants ennå , finnes det ? Isåfall hvor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg har vært i en fin cave nå hvor jeg har funnet Glass dagger , glass curtiess , glass  boots og glass gauntles.

Men jeg har ikke funnet Glass Helmet og Glass Pants ennå , finnes det ? Isåfall hvor ?

5856493[/snapback]

Det finnes nok fult sett ja, vet ikke om noen steder der du er garantert å finne det.

Skrevet (endret)

Ingen bonus nei, og jo det finnes. Alt er tilfeldig, så hvis du er insistent, bare quicksave utenfor en dungeon, løp inn, se om noen har hjelm/pants, og drep. Hvis de ikke har, reload og løp inn igjen.

Tada.

Hvis du er nogenlunde god pickpocket kan du ta full daedric/glass fra folk i byene når de sover også.

Endret av araziel
Skrevet

Pickpocket går på sneak skillen. Alikevel må du sansynlegivs reloada eit par gonger før du får den daedric claymoren eller (glass) greaves of resilience.

Eg fekk mitt fulle glass sett av ein tilfeldig banditt. Gjekk frå mithril/elven hybrid til fullt glass, og eg måtte ikkje ein gong sloss mot ein gammal demon eller løysa ei tusen år gammal gåta. Eg følte meg verkeleg stolt over insattsen som trongst for å få den ultimate light armouren, og kvar gong eg ser meg sjølv i tredjeperson med den eineståande rustningen tenker eg at "eg, og akkurat eg, er spesiell, fordi denne rustningen er den beste du kan få tak i og er utruleg skjelden, og det er EG som har den."

Skal òg nemnast at mitt daedric short sword blei pickpocketa av ein fyllikk i Olav's Tap & Tack.

Skrevet
Pickpocket går på sneak skillen. Alikevel må du sansynlegivs reloada eit par gonger før du får den daedric claymoren eller (glass) greaves of resilience.

Eg fekk mitt fulle glass sett av ein tilfeldig banditt. Gjekk frå mithril/elven hybrid til fullt glass, og eg måtte ikkje ein gong sloss mot ein gammal demon eller løysa ei tusen år gammal gåta. Eg følte meg verkeleg stolt over insattsen som trongst for å få den ultimate light armouren, og kvar gong eg ser meg sjølv i tredjeperson med den eineståande rustningen tenker eg at "eg, og akkurat eg, er spesiell, fordi denne rustningen er den beste du kan få tak i og er utruleg skjelden, og det er EG som har den."

Skal òg nemnast at mitt daedric short sword blei pickpocketa av ein fyllikk i Olav's Tap & Tack.

5857175[/snapback]

Nei så RÅTT :)

Altså at en fylikk buffa det , neida bare kødder :)

Gratulerer :) , trodde daedric eller ebony var best men glass er det jeg synes så smoothest ut :)

Skrevet (endret)
eller finne noen utvalgte steder. har sett mye glass ligge i montere, i fighters guilds

5858517[/snapback]

Jeg skulle være smart, og stjele glassvåpnene som lå i monterne. Til min store skuffelse var det bare replicas :cry:

Endret av andir
Skrevet
eller finne noen utvalgte steder. har sett mye glass ligge i montere, i fighters guilds

5858517[/snapback]

Jeg skulle være smart, og stjele glassvåpnene som lå i monterne. Til min store skuffelse var det bare replicas :cry:

5858690[/snapback]

hehehe, du er ikke den eneste :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...