Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan dere stille spørsmålene dere lurer på som:

"Hvor finner jeg Garlic?" o.l

Jeg begynner med et spørsmål:

Hvor kan jeg kjøpe lockpicks?

Jeg er med i T. guild og har ikke peiling på hvor jeg får kjøpt de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du får kjøpe pakker med 100 stk hos han duden i Burma som kjøper tyvegods!

Edit: Damn, brukte jeg hele 2 minutter på å svare? :cry:

Endret av ToMcLaNcY
Skrevet

Fin tråd dette her ja. :)

Det jeg lurer på er hvordan man får kjøpt hus i Imperial City. Er det noen som kan svare meg på det?

Mvh Audun Hagen

Skrevet

Er det noen som åpner låste dører manuelt? Hittil har jeg bare brukt auto attempt på alle dører over "very easy".

Er det andre måter å styre lockpicken enn med musen? Hadde vært mye lettere med piltastene feks.

Skrevet
Er det noen som åpner låste dører manuelt? Hittil har jeg bare brukt auto attempt på alle dører over "very easy".

Er det andre måter å styre lockpicken enn med musen? Hadde vært mye lettere med piltastene feks.

5854770[/snapback]

Åpner alle låser veldig enkelt opp til very hard, skeleton key, level 90 i security ftw.

Skrevet

Noen som vat hvor mange portaler som vil åpnes før man greier main questline ?

Åpner det en ny en med en gang du lukker en eller åpner de over tid ?

Skrevet (endret)
Noen som vat hvor mange portaler som vil åpnes før man greier main questline ?

Åpner det en ny en med en gang du lukker en eller åpner de over tid ?

5855373[/snapback]

Jeg vet ikke, men jeg håper ikke det er så utrolig mange.

Jeg lurer på hvordan jeg kan få hindret å bli vampyr fort nok.

Hvor kan jeg finne alle Grand Soul Gems?

Endret av danno_O
Skrevet

De oblivion gatene er jo over hele Cyrodiil, med en gang du er litt utenfor byen ser du 1-2 gater, og så ser du nesten hele tiden en på vei til en annen plass, kvir meg. :p Har bare vært inne i den i Kvatch i tilleg. :hm:

Skrevet

Hvordan fikser man huset sitt i A*****.. Den byen nederst til venstre på kartet ved sjøen hvor huset koster 5000?

Og jeg er Grand-Champion på arenan.. Blir det aldri værre motstand enn 2 ulver og en goblin? og kun 120 gull?

Noen som vet?

:w00t:

Skrevet
Fin tråd dette her ja. :)

Det jeg lurer på er hvordan man får kjøpt hus i Imperial City. Er det noen som kan svare meg på det?

Mvh Audun Hagen

5854274[/snapback]

Ta en prat med dama i "Office of Imperial Commerce" i Market district, Imperial City.

Er det noen som vet hvor jeg finner en ekspert på vin i spillet? Husker jeg fikk vite det gjennom å spørre om Rumours, men jeg brydde meg ikke om det da, og nå trenger jeg den informasjonen til en quest :(

Skrevet (endret)

Takk Mr.FOXHOUND, jeg fant det dog ut selv ca 5 min etter at jeg spurte da. :p

Mvh Audun Hagen

Men er det noen som har noen gode tips på å tjene masse penger (ikke glitchen og ikke arenaen.)?

Endret av audhage
Skrevet
Hvordan fikser man huset sitt i A*****.. Den byen nederst til venstre på kartet ved sjøen hvor huset koster 5000?

Og jeg er Grand-Champion på arenan.. Blir det aldri værre motstand enn 2 ulver og en goblin? og kun 120 gull?

Noen som vet?

5856330[/snapback]

angående huset i Anvil, er det hjemsøkt. sov der en natt og du blir vekket av spøkelser. de drainer fatique som en helvetet så det er lurt å forbrede seg!

angående arenaen. jeg er ogs grand champion, men jeg får tilbudt 1 mountain lion, to mountain lions eller to mountain lions og en spriggan. er lvl 14

Skrevet

Kan du hoppe opp på kanten av arenaen? :p Om du kan det er det ikke noe problem, hvis ikke må du vel sikkert "jobbe" litt for det. :) Har lagt merke til at f.eks ogrer og minotaurer setter seg fast i inngangen til arenaen. :p

Skrevet

Jeg lurer på om det er en selger tilsvarende til "The Creeper" i Oblivinon?

Hadde vært knall og kunne selge ting for full pris! :D

Ps: viss ikke, hva selger har mest penger?

Jeg finner en med 1200 gull, men det er for lite! :S

Skrevet

Noen som vet?

5856330[/snapback]

Tror motstanderne blir verre etter hvert som du levler opp. Tror jeg var rundt level 17, og første gangen fikk jeg tilbud om 1, 2 eller 3 Minotaur Lords.

Skrevet
Noen som vet hvor Cure for Vampirism-questet starter?

5858031[/snapback]

Du må bare spørre en eller annen, gå til det bibloteket i imperial city... der startet jeg min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...