pxK Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hva vist det samme og enkle training system på oblivion som det hva på morrowind. Du kan få diverse skills til 100 på den enkle måten, ta f.eks Sneak: gå til en tavern eller et sted hvor det er folk gå i et rom eller bak en veg der ingen ser deg og begynn å sneak mot en veg og la den være sånn og den går opp jo lengre du lar den være sånn bare forlatt den sånn og den går opp. Light/Medium/Heavy armor kan bli sånn med å bare stå og ta imot slag fra svake monstre. Men du må passe på at du ikke dør og heale av og til, bruk gjerne en regen health spell eller enchantmen håper dere tar nytte av det her ^^,
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hmm, den sneak-greia skal definitivt prøves ut. Sniker meg så lite ellers likevel, så det er greit å gå opp litt der også.
pxK Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 har nettop gjort det selv, Sneak hva 20 og nå er den 55 på 15-20 min ^^
_dAwn_ Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Men det kommer en "boks" du må svare ok på for hver 25 enhet man går opp. Så ikke gå så langt ifra. Kan gjøre det samme med rotter og Block/armor. De gjør ikke så mye skadet.
bensinkanna Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Du kan få øke i athletic ved å svømme inni en vegg (auto run). Går fortere opp ved å svømme enn ved å løpe.
Imsvale Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Sånn sett kan man jo holde på slik med en del av magien også. Legg noe tungt på tasten og gå deg en tur. Funker med alt unntatt magi som trenger et mål. Teoretisk iallfall, har ikke prøvd.
Dʋgɢtung Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Så lenge dere holder på slik er det vel like greit å bare bruke vanlige cheats? Det er jo det dere gjør, så hvorfor ikke bare spare dere selv for litt tid og trykke kodene rett inn? Ikke at jeg har noe med hvordan dere cheater, men det å sneake bak en vegg mens dere er afk er nå like mye cheating som å bare skrive /add sneakskill 200 (dette er bare et eksempel, men det er selvsagt koder som gjør spillingen lettere for dere).
Roug Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Skjønner egentlig ikke vitsen med det synes egentlig spille blir litt ødelagt da, da er det jo ikke vits å ha levelsystem, og bare starte som "supermann" skal jo være morro å gå opp i level det er min mening da..
Imsvale Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Klart det blir ødelagt. Men noen skiller mellom det å faktisk bruke cheats, og det å utnytte bugs/glitches o.l. i spillet. Det er liksom ikke så farlig da. Som denne penge-glitchen mange nå vet om. Er bare spørsmål om hvor man setter grensa. Jeg brukte å jukse mye i spill når jeg var mindre, og fant fort ut at da ble det utrolig kjedelig veeeldig raskt. I min erfaring er det da sånn at så fort man har jukset litt, da har man liksom først jukset, så da kan man like godt gjøre det fullt ut... Nutildags vil jeg heller nyte spillene, ettersom det er relativt langt mellom de virkelig gode spillene etter min smak. Oblivion ligger liksom og vipper ennå. Mye er så godt at det ikke er noen tvil på de områdene, men totalt sett er en helt annen sak. Spillbarhet er det aller viktigste; grafikk er ikke alt. Se bare på flysimulatorer. Mange gidder knapt vurdere det, fordi det er ikke action nok for dem, samme hvor god grafikken er. Kanskje tar man en titt, men gidder ikke bruke timevis på det med mindre man faktisk er interessert. Ok, det ble fort off-topic der. Endret 2. april 2006 av TrondH86
pxK Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Til alle dere som sier det er cheat. Det er vel opp til seg selv og bestemme om man vil gjøre det her, men med cheats kan du jo gå over grensa med skill lvl, det kaller man "Superman". Vis du kaller å ha sneak i 60-70 er å være "Superman" så kan du like godt si at vær thief er en "Superman" vis man vil trene armor så er man jo ikke afk, du må følge med og heale så lenge du driver med det. men uansett som sakt, DERE bestemmer selv om dere vil gjøre det eller ikke. PS: noen trenger kansje å få opp skills uansett. No Offence btw.
Dʋgɢtung Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Vis du kaller å ha sneak i 60-70 er å være "Superman" så kan du like godt si at vær thief er en "Superman" 5853007[/snapback] Nå trenger ikke du å vri og vende på det vi har sagt her heller, da. Vi har ikke sagt at det er juks å ha høy skill i noe, men vi har sagt at det å gå skills mens man er afk er likestilt med juksing. Hvorfor gidder man i det hele tatt å bruke så lang tid på det, når man like godt kan skrive inn noen kommandoer for å få samme virkningen? Det er jo uansett ikke "han" som spiller, så da er det jo heller ikke naturlig å gå opp i skills på den måten? Nå er det snakk om sneak, acrobatics og slikt som man faktisk kan gå opp i skills ved å være afk - ikke block og slikt hvor man må være aktiv, men det regner jeg med at du forstår?
Dr. Mobius Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Juksemaker pipelort alle sammen! hehe Jeg har aldri hatt for å vane å jukse i spill. Poenget er jo at man skal bli litt utfordret. Men det ser ikke ut som alle skjønner det, de vil bare runne spillet, koste hva det koste vil. Sånt SYNES JEG er for dumt (Må skrive det sånn for ikke å få de nærtagenede folka på nakken).
Digidice Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hva vist det samme og enkle training system på oblivion som det hva på morrowind. Du kan få diverse skills til 100 på den enkle måten, ta f.eks Sneak: gå til en tavern eller et sted hvor det er folk gå i et rom eller bak en veg der ingen ser deg og begynn å sneak mot en veg og la den være sånn og den går opp jo lengre du lar den være sånn bare forlatt den sånn og den går opp. Light/Medium/Heavy armor kan bli sånn med å bare stå og ta imot slag fra svake monstre. Men du må passe på at du ikke dør og heale av og til, bruk gjerne en regen health spell eller enchantmen håper dere tar nytte av det her ^^, 5852229[/snapback] Jo det er jo juks, hjelper ikke om det er utnytting av spillet. Spillets mening er ikke ment at man skal gjør sånn, man må nyte spillet sånn det er laget. Må si meg enig i at jeg har tenkt på den money glitchen et par ganger men koser meg heller med sånt spillet er laget, kjører et par addons,men ikke noe fancy som gjør spillet lettere. Spillet er helt sjef til nå, og gleder meg til fremtidige patcher og expantion packs.
Fenixen Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 støtter opp om de som mener det er juks, gå ut i villmarka, finn en dungeon og snik dere innpå fiender! (bare husk å binde boots til en hurtigtast )
Cheshire Cat Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 eller bare join Thieves Guild hvor stealth kreves til de fleste oppdrag, eller Dark Bortherhood for den saks skyld! jeg hater de som booster skills på den autowalk-måten.. hater
pxK Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 ingen som tvinger dere å gjøre det har bare brukt det på sneak siden den hva veldig lav og syns også at spill som Oblivion skal man ikke bruke cheats på, det ødelegger jo hele moro'a i spillet. Uansett,det kan være kjekt når man er ferdi med spillet og vil utforske litt. PS: Thief kan være mer spennende enn å bare løpe rundt og slå løs på monster og folk
pxK Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 (endret) Complexion, Unnskyld om jeg har sakt noe galt eller noe. Hva jo ikke meningen å provosere eller noe, som det stod i slutten av posten: No offence Endret 2. april 2006 av PoG
anon12234 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) oblivion er så full av hull at man cheater bare man spiller vanlig nesten. jeg prøver å begrense juksinga til absolutt minimalt. eneste gangene jeg bruker money glitchen er hvis jeg har 0 gold og trenger penger til repair etc, bruker aldri penger på å kjøpe magic armor eller no sont. har ikke planer om å bruke no autowalk greier..... POST 4000! . føler jeg har hengt her alt for mye Endret 3. april 2006 av Henrik2k
pxK Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Man kan unngå å bruke money glitchen. bare bli medlem i Fighters guild og gjør quest. er Guildmaster i FightersGuild men litt Off topic: Hvordan dropper jeg ting i Ob? står fast i en quest.
Sponis Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Man kan unngå å bruke money glitchen. bare bli medlem i Fighters guild og gjør quest. er Guildmaster i FightersGuild men litt Off topic: Hvordan dropper jeg ting i Ob? står fast i en quest. 5861613[/snapback] shift click på itemet du skal droppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå