SkyMarshall Arts Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Selvom det er falskt. Jeg kan iallefall med handa på hjertet si jeg ikke bryr meg stort, og finner den tråden her totalt meningsløs!
Kenny™ Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 hva i helvete er det for no gærlig med dere som går rundt og ler av dette? er det noen som har tenkt på at det faktisk finnes folk i andre land som spiller WoW? det virker faen meg ikke sånn! dere er så jævlig ufølsome! ok greit, det er ikke helt normalt å ha minnestunder i spill, men det betyr vel ikke at en eller annen duste fjortis må komme å ødlege heller da. jeg er alliance selv, og ja jeg er under 16, men jeg gjør fortsatt ikke sånne ufølsomme ting. og hvorfor er det så teit å si ifra på forum? tenk om det faktisk var meningen at flere kunne komme og bli med på dette. hadde jeg spilt på den serveren så hadde jeg gått på AH, funnet en tux og dratt å deltatt på det. jeg hviste ikke hvem hun var, men fortsatt så hadde jeg deltatt for å vise respekt.
MindTooth Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Derfor folk ler, er fordi å arrangere en gravferd i et spill er som å begynne å sove inni i spillet. Det er et SPILL! Reis til begravelsen i real life. Eller ikke gidd.. Uansett så skal man vise respekt, men man kan ikke kreve så mye når man begynner å arrangere gravferd i et DATASPILL!
thomanil Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Derfor folk ler, er fordi å arrangere en gravferd i et spill er som å begynne å sove inni i spillet. Det er et SPILL! Reis til begravelsen i real life. Eller ikke gidd.. Uansett så skal man vise respekt, men man kan ikke kreve så mye når man begynner å arrangere gravferd i et DATASPILL! 5866291[/snapback] Man kan ikke *kreve* noe som helst, men det er lov å håpe at folk har allmenn folkeskikk. Dette er det tydeligvis naivt å anta. Endret 4. april 2006 av thomanil
Kenny™ Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 jævla data-nerder! har en hjerne på størrelsen med en nøtt!
kårekårelimihåret Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Personlig hadde jeg vridd meg i graven dersom noen arrangerte en minnestund i et dataspill til ære for meg. Dette er på lik linje med 17.mai-toget som ble arrangert; latterlig.
John Keats Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Skikkelig drittsekk er jeg, som ikke bryr meg om ukjente personer. om du ikke har klart å bli kjennt med personene du spiller med hver dag, trenger du hjelp. 5866141[/snapback] Det er vel heller du som trenger hjelp vil jeg tro, dersom du ser på det å spille et spill sammen noen over internett er "å bli kjent". Jeg har dessuten ikke nevnt noe om at jeg spiller hver dag. 5866167[/snapback] Må grine....... Hvorfor spiller du spill over internett da? kjøp deg oblivion eller spill campaign i wc3 eller lag privat server eller noe. Eneste grunnen til at jeg fortsatt spiller er den sosiale kontakten, snakker ofte med de jeg spiller med over VT eller på msn selv om de bort langt unna i andre land.
kårekårelimihåret Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Skikkelig drittsekk er jeg, som ikke bryr meg om ukjente personer. om du ikke har klart å bli kjennt med personene du spiller med hver dag, trenger du hjelp. 5866141[/snapback] Det er vel heller du som trenger hjelp vil jeg tro, dersom du ser på det å spille et spill sammen noen over internett er "å bli kjent". Jeg har dessuten ikke nevnt noe om at jeg spiller hver dag. 5866167[/snapback] Må grine....... Hvorfor spiller du spill over internett da? kjøp deg oblivion eller spill campaign i wc3 eller lag privat server eller noe. Eneste grunnen til at jeg fortsatt spiller er den sosiale kontakten, snakker ofte med de jeg spiller med over VT eller på msn selv om de bort langt unna i andre land. 5866363[/snapback] At du ikke finner underholdning i spillet behøver vel ikke å bety at jeg ikke gjør det? Hvem er du til å si hva slags spill jeg kan spille eller ikke?
thomanil Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Skikkelig drittsekk er jeg, som ikke bryr meg om ukjente personer. om du ikke har klart å bli kjennt med personene du spiller med hver dag, trenger du hjelp. 5866141[/snapback] Det er vel heller du som trenger hjelp vil jeg tro, dersom du ser på det å spille et spill sammen noen over internett er "å bli kjent". Jeg har dessuten ikke nevnt noe om at jeg spiller hver dag. 5866167[/snapback] Må grine....... Hvorfor spiller du spill over internett da? kjøp deg oblivion eller spill campaign i wc3 eller lag privat server eller noe. Eneste grunnen til at jeg fortsatt spiller er den sosiale kontakten, snakker ofte med de jeg spiller med over VT eller på msn selv om de bort langt unna i andre land. 5866363[/snapback] Ehm, rolig nå. Det er mange av oss som spiller online kun for å møte motstandere som er litt mer artige enn AI'en til singleplayer-spill. Jeg er iallfall sjelden på leting etter nye vennekretser osv når jeg går online. Sosial kontakt får jeg nok av IRL. Endret 4. april 2006 av thomanil
MindTooth Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 jævla data-nerder! har en hjerne på størrelsen med en nøtt! 5866332[/snapback] Denne var rettet mot hvem?
SkyMarshall Arts Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Har dette liksom blitt en krangletråd mellom de moralske og de umoralske nå eller? Haha gud ... why do you care?
Kenny™ Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) jævla data-nerder! har en hjerne på størrelsen med en nøtt! 5866332[/snapback] Denne var rettet mot hvem? 5866424[/snapback] måtte bare få det ut Endret 4. april 2006 av bottleneck
thomanil Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Har dette liksom blitt en krangletråd mellom de moralske og de umoralske nå eller?Haha gud ... why do you care? 5866440[/snapback] Samme syke bilvrak-fascinasjon som du tydeligvis har selv, du følger jo også tråden slavisk fortsatt.. Endret 4. april 2006 av thomanil
wonnim Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Har dette liksom blitt en krangletråd mellom de moralske og de umoralske nå eller?Haha gud ... why do you care? 5866440[/snapback] du kan slippe å lese denne tråden, du trenger heller ikke poste her. ingen tvang Edit: Gidder ikke poste ny. Du holder den i live Endret 4. april 2006 av wonnim
SkyMarshall Arts Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Flott a gitt. For begynner å bli kvalm av den diskusjonen her. Keep it up!
bandreas Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 jesus, mange surrehuer her er ikke å overdrive... - Fyr dør IRL <-- Guild/Onlinevenner holder minnestund Omteksomt? Ja! Snillt? Ja! Nerdete? Ja! - Alliance får høre om dette <--- Alliance raider minnestund Omtenksomt? Nei! Slemt? Ja! Nerdete? Ja! Eneste forskjellen var at horde hadde gode hensikter, noe man ikke kan si om alliance i dette tilfellet. Ergo Alliance er noen møkksekker i denne saken og ja det er råttent gjort. For mange blir dette spillet litt mer enn et spill, det er ikke å stikke under en stol... ferdig arbeid
yuo are smart Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) En quote fra SN forumet: Don't mean to beat a dead horse but after reading all 18 pages of this $!@% I'm inclined to sound off a bit. First off, I love the whole "Video Gamez =/= RL" argument... sure we're all playing a video game, but ya know what? We're still all human beings, atleast I hope so... For example, someone earlier in the thread stated it very nicely... "When is someone acting consciously not reality?" This point was a good one, considering the fact that being behind a veil of anonymity (oh intrawebs) doesn't infact make it not reality... It just makes it easier for people to be cruel and inconsiderate while somehow telling themselves it's not real, that they're not actually interacting with other human beings. In short it allows people to show their true colors while they plod along saying to themselves "it doesn't matter, it's not real" ~ And regardless of your e-pinion on the matter, whether you'd like to admit it or not, you guys are all playing some sort of extensions of yourself in one way or the other. Sure it's a game, it's anonymous, you can be %@$%s to others and generally never fear any type of retribution. But it doesn't change the simple fact that your people, playing a game with other people. It's like making prank calls on a phone, getting busted for it and then screaming "It's not reality! I was on teh phonez and they don't know who I was, I cannot be held resbonsible for something I didn't do IN-PERSON!" Yeah yeah, it's a game and some people take it too seriously. But that doesn't change the fact that in today's day with more and more people literally living their lives online in numerous facets that we are simply covered by some blanket "OMG ITS TEH INTRANET WHAT DID YOU EXPECT!?" Yes I agree announcing this memorial on Illidrama.com was about the worst idea ever, and almost guaranteed some sort of trouble, but that in itself doesn't excuse anyone who is now trying to dismiss it as "not reality" or even going as far as blaming the folks who cared about this poor girl. PS: And to the people who followed up their inconsiderate actions by posting cruel, condescending and absolutely !&$%ed up responses to the people who cared for this girl... I hope you understand you've trivialized and pissed on the death of another human being. Sure the memorial was not thought out well, but it doesn't excuse you guys in any way. Grow up a little and get some sun, you might remember what it's like to be human ^enig med han. Les og tenk. Hvorfor jeg fortsetter å lese denne tråden? Fordi det irriterer meg at folk kan være så jævla dumme å si ting som noen her sier. Hvis det var en av deres venner som var død, ville dere neppe sagt det samme. EDIT: Og hvem bryr seg om det er nerdete eller ikke!? har ingen ting med saken å gjøre! Endret 4. april 2006 av Bamboocha
user156890 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Uansett om det er et spill eller ikke, så er intensjonene bak minnestunden seriøse, med alvorlige undertoner og ekte følelser. Det er heller de som forsvarer handlingen som ikke greier å skille spill fra virkelighet. Her har en person omkommet i virkeligheten, og de som kjenner ham vil hedre ham gjennom den måten de kjente ham; via WoW. Selv om det er i et spill, er mediet for minnestunden i dette tilfellet ikke et spill. De bruker et grafisk medium da de sannsynligvis ikke kan møtes irl, om de som gjør dette er nerder eller ikke, har ingenting med dette å gjøre, handlingen er respektløs og de tråkker på ekte følelser. Om det var riktig å holde en slik minnestund, kan selvsagt diskuteres, ettersom faren for å bli tråkket på av idioter som ikke greier å skille død i et spill med død i virkeligheten var overhengende. 5860468[/snapback] What he said... 99.99% av min spilletid i WoW går ut på og saumfare Azeroth for horde og drepe dem uansett lvl eller hva de enn holder på med... Jeg simpelten elsker og "ødelegge" spillet for andre, jeg er en drittsekk sånsett.. Men et sted går grensen! Normalt sett lar jeg aldri Horde være uansett hva de driver med, men om jeg en sjelden gang skulle gjøre et unntak og la dem være i fred. Så måtte det ha vært under nettopp slike forhold! Viser enn ikke respekt ovenfor andre fortjener enn ikke respekt selv heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå