Gå til innhold

For mange spill i BF serien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2142 ser jo iallefall latterlig ut nå. Ødelegger sjarmen.

 

BF1942, BF vietnam og BF2 er veldig gode spel. Har spelt bf serien i mange 100 timar. Håper bf2 communityet varer en stund til. Men synes ikkje noko om Euro Force og den andre pakken som kjem.

Endret av Elendil
Lenke til kommentar
Jeg må si at BF-spillene er veldig bra spill,men nå begynner serien å bli overfylt..

Expansion pack,og så har jeg hørt at battlefield 2142 kommer,det virker jo bare teit.... Noen som er uenige eller enige,diskuter her :D

5851735[/snapback]

 

så du mener at DICE burde fokusere på Barbie spillene sine?

 

 

jeg synes et fremtids battlefield er en naturlig utvikling av serien.

traileren ser riktignok ikke så gjennomført ut, men det var jo ikke meningen å slippe den så tidlig da.

 

jeg har tillit til at dice tar seg god tid og leverer et godt og gjennomflørt produkt.

Lenke til kommentar
Enig,man vet aldri,det kan hende 2142 blir et dritbra spill :hmm:

5855606[/snapback]

 

Alle er altfor kritiske! Enig med deg mortenmm! Skjønner godt at folk er skeptiske men ikke døm spillet før det er utgitt!

 

(Er forsovidt glad for at det ikke er noen laserpistoler i demoen. det blir lissom for Halo)

Lenke til kommentar
Er da ikke så mange flere bugs i bf2 enn det det er i mange andre spill.

5856039[/snapback]

 

Eh jo det er det... Bf2 = bugs

de lager jo nye bugs hver gang de kommer med en ny patch.

 

 

Her er du på dypt vann skjønner jeg. BF2 er stablit så det holder i forhold til en del annet jeg har vært borti oppgjennom. Selvfølgelig er det bugs i spillet, men det er da ikke noe mer enn i andre spill. Se på changelogen til for eksempel CS source.. Det er vel heller litt sånn at Software=bugs.. :-)

Lenke til kommentar
Syns BF 2142 kommer altfor tidlig, men døm ikkje produktet før du får prøvd den... 

 

Tror BF 2142 blir det som  BF: Vietnam var for  BF: 1942...

5858391[/snapback]

 

Vet ikke helt hva du prøver å si her men BFV var langt ifra ett dårlig spill. det hadde ikke samme underholdnings verdien som 1942 men var ikke pålangt nær ett dårlig spill. selv syntes jeg vel BF2 det beste spillet i serien så langt :/

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar

BF Vietnam hadde da en god del bedre grafikk, føltes ikke ut som lik motor, i tillegg til at det fantes en WW2-mod til BFV, som de skrøt av, siden den tok i bruk den nyeste teknikken og blabla.

Men at BF2 bruker den samme motoren som 2142, er riktig, og det er smålig av EA å gjøre noe slikt.

Kjøper kun om det blir tilnærmet bugfritt, og ellers et supert spill, noe jeg forsåvidt tviler på.

Lenke til kommentar

nå har DICE nok brukt en del tid og penger på å lage BF 2 motoren, det ville vert rart om de bare la den i skuffen å startet på en helt ny.

 

BF2 motoren har stort forbedringspotensialet hvis de finpusser den litt.

 

dessuten er det bare dumt å tro at utgivelsesdatoen er final, spill nå for tiden har en tendens til å bli utsatt på godt og vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...