IceXCool Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Topic sier vel det meste... Vil ha dempet/fjernet kameralyden på mobilen min og lurer på om noen vet hvordan det gjøres?
Hedonism Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Topic sier vel det meste... Vil ha dempet/fjernet kameralyden på mobilen min og lurer på om noen vet hvordan det gjøres? 5849590[/snapback] Hvis du velger en profil uten ringelyd (eksempelvis "Stille") så skal også kameralyden forsvinne..den gjorde ihvertfall det på min SE K750i! Hvis du har en importert utgave av telefonen med original firmware fra landet den var ment å selges i, så kan det hende at det ikke er mulig å slå av kameralyden i det hele tatt, pga reguleringer i en del land for å få bukt med "snikfotografering"..
IceXCool Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Får vist fjernet den (med en Set tool 2.0 og et program davinchi, total multiserver eller noe sånn) i morgen
TheScirocco Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Eller du kan holde inne # knappen og sette den på lydløs rett før du skal snikfotografere noen!
Lena K Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg kjenner to stk med k750i. Kameralyden går vekk på begges telefoner når man skifter profil til lydløs
simon_gj Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 På min k700i går det ikke ann å slå av lyden. Låter som et forbanna hagleskudd før jeg tar bilder! Og det skal ikke gå ann, er et grusomt bra forsvarsvern mot akkurat snikfotografering...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå