Gå til innhold

Far Cry er Region Free

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet Far Cry(X360) er ute i Norge, men jeg tenkte jeg skulle si fra om at det er altså region free, og kan bestilles hos www.videogamesplus.ca for 445 kr (frakt inkl.), hos denne nettbutikken glir det også fint igjennom tollen her i Norge. Så det er jo en mulighet for å få seg dette spillet noen lapper billigere enn i Norske butikker hvor jeg nesten går ut ifra at det koster bortimot en 600 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vet Far Cry(X360) er ute i Norge, men jeg tenkte jeg skulle si fra om at det er altså region free, og kan bestilles hos www.videogamesplus.ca for 445 kr (frakt inkl.), hos denne nettbutikken glir det også fint igjennom tollen her i Norge. Så det er jo en mulighet for å få seg dette spillet noen lapper billigere enn i Norske butikker hvor jeg nesten går ut ifra at det koster bortimot en 600 kr.

5847731[/snapback]

postet før på far cry underforumet....

Skrevet

5847731[/snapback]

postet før på far cry underforumet....

5847743[/snapback]

Ah, fillern. bladde raskt gjennom de to første sidene her for å sjekke om noen hadde skrevet det.

Rotete forum, trodde det skulle bli fiksa jeg?

Skrevet (endret)
Noen som har bestilt derfra, og veit sånn ca fraktkostnadene/leveringstid? :hmm:

5849455[/snapback]

jeg bestilte mandag, fikk spillet i går, fredag

er vel 6 CAN dollar i frakt

Canada $ 1 CAD 5.6 kr

Endret av kewell79
Skrevet
Kan også nevnes at Blazing Angels og The Outfit er sonefri ;)

5852146[/snapback]

Om man trykker på Region Free på sida over så for man ganske god oversikt :whistle:

Skrevet
Kan også nevnes at Blazing Angels og The Outfit er sonefri ;)

5852146[/snapback]

Om man trykker på Region Free på sida over så for man ganske god oversikt :whistle:

5852151[/snapback]

Jepp, bruker å bestille derfra. Bestilte de to og Farcry her om dagen så det kommer vel i løpet av neste uke tenker jeg :)

Skrevet

Eg tenkte å bestille GRAW der i morra,men tror eg tar å bestiller det fra DVDSTRAX til 459,-,da det er fraktfri helg. Regner med eg kansje får det litt før også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...