SteveVice Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg vet Far Cry(X360) er ute i Norge, men jeg tenkte jeg skulle si fra om at det er altså region free, og kan bestilles hos www.videogamesplus.ca for 445 kr (frakt inkl.), hos denne nettbutikken glir det også fint igjennom tollen her i Norge. Så det er jo en mulighet for å få seg dette spillet noen lapper billigere enn i Norske butikker hvor jeg nesten går ut ifra at det koster bortimot en 600 kr.
kewell79 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg vet Far Cry(X360) er ute i Norge, men jeg tenkte jeg skulle si fra om at det er altså region free, og kan bestilles hos www.videogamesplus.ca for 445 kr (frakt inkl.), hos denne nettbutikken glir det også fint igjennom tollen her i Norge. Så det er jo en mulighet for å få seg dette spillet noen lapper billigere enn i Norske butikker hvor jeg nesten går ut ifra at det koster bortimot en 600 kr. 5847731[/snapback] postet før på far cry underforumet....
SteveVice Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Jeg vet Far Cry(X360) er ute i Norge, men jeg tenkte jeg skulle si fra om at det er altså region free, og kan bestilles hos www.videogamesplus.ca for 445 kr (frakt inkl.), hos denne nettbutikken glir det også fint igjennom tollen her i Norge. Så det er jo en mulighet for å få seg dette spillet noen lapper billigere enn i Norske butikker hvor jeg nesten går ut ifra at det koster bortimot en 600 kr. 5847731[/snapback] postet før på far cry underforumet.... 5847743[/snapback] Ah, fillern. bladde raskt gjennom de to første sidene her for å sjekke om noen hadde skrevet det. Rotete forum, trodde det skulle bli fiksa jeg?
Mala Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Noen som har bestilt derfra, og veit sånn ca fraktkostnadene/leveringstid?
kewell79 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Noen som har bestilt derfra, og veit sånn ca fraktkostnadene/leveringstid? 5849455[/snapback] jeg bestilte mandag, fikk spillet i går, fredag er vel 6 CAN dollar i frakt Canada $ 1 CAD 5.6 kr Endret 1. april 2006 av kewell79
Mala Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Takke for svar da blir det en bestilling derifra i løpet av mnd
SkyWarp Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Kan også nevnes at Blazing Angels og The Outfit er sonefri
Mala Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Kan også nevnes at Blazing Angels og The Outfit er sonefri 5852146[/snapback] Om man trykker på Region Free på sida over så for man ganske god oversikt
SkyWarp Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Kan også nevnes at Blazing Angels og The Outfit er sonefri 5852146[/snapback] Om man trykker på Region Free på sida over så for man ganske god oversikt 5852151[/snapback] Jepp, bruker å bestille derfra. Bestilte de to og Farcry her om dagen så det kommer vel i løpet av neste uke tenker jeg
Mala Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Eg tenkte å bestille GRAW der i morra,men tror eg tar å bestiller det fra DVDSTRAX til 459,-,da det er fraktfri helg. Regner med eg kansje får det litt før også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå