Gå til innhold

TES: thieves guild questen "ødelagt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tenkt å joine the thieves guild, men jeg får bare beskjed om å vente på både argonieren og wood elfen. Woodelf-dama har allerede møtt opp, men jeg står der å venter noen timer uten at øgla dukker opp. Et par timer etter midnatt drar de fra møtestedet igjen, og ber meg å møte opp på samme plassen ved midnatt.. :p

Litt irriterende.. noen som vet hva øgla het? kanskje jeg har drept den ved en tidligere anledning...

//edit: thieves guild, ikke dark brotherhood ... :p

Endret av slash
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har tenkt å joine the dark brotherhood, men jeg får bare beskjed om å vente på både argonieren og wood elfen. Woodelf-dama har allerede møtt opp, men jeg står der å venter noen timer uten at øgla dukker opp. Et par timer etter midnatt drar de fra møtestedet igjen, og ber meg å møte opp på samme plassen ved midnatt.. :p

Litt irriterende.. noen som vet hva øgla het? kanskje jeg har drept den ved en tidligere anledning...

5847066[/snapback]

Kansje "øgla" er dø. Kan jo prøve å loade en eldre save.

Endret av The O
Skrevet
Jeg hadde aldri forestilt meg at DDE var både profetiske og sarkastiske da de sang om RAI...

5847519[/snapback]

no bli det liv!

5847937[/snapback]

:lol: Det var dagens latter! Synd dette ikke kan postes i gullkorn-kategorien, det blir litt internt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...