slash Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Jeg har tenkt å joine the thieves guild, men jeg får bare beskjed om å vente på både argonieren og wood elfen. Woodelf-dama har allerede møtt opp, men jeg står der å venter noen timer uten at øgla dukker opp. Et par timer etter midnatt drar de fra møtestedet igjen, og ber meg å møte opp på samme plassen ved midnatt.. Litt irriterende.. noen som vet hva øgla het? kanskje jeg har drept den ved en tidligere anledning... //edit: thieves guild, ikke dark brotherhood ... Endret 31. mars 2006 av slash
TheOats Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Jeg har tenkt å joine the dark brotherhood, men jeg får bare beskjed om å vente på både argonieren og wood elfen. Woodelf-dama har allerede møtt opp, men jeg står der å venter noen timer uten at øgla dukker opp. Et par timer etter midnatt drar de fra møtestedet igjen, og ber meg å møte opp på samme plassen ved midnatt.. Litt irriterende.. noen som vet hva øgla het? kanskje jeg har drept den ved en tidligere anledning... 5847066[/snapback] Kansje "øgla" er dø. Kan jo prøve å loade en eldre save. Endret 31. mars 2006 av The O
Lord Nerevar Indoril Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hadde samme problemet. Jeg fant argonian'en sovende på en av madrassene i nærheten. Gikk bare bort og snakka med han så han våknet, og da gikk han dit han skulle.
Licht Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg hadde aldri forestilt meg at DDE var både profetiske og sarkastiske da de sang om RAI...
MiSP Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg hadde aldri forestilt meg at DDE var både profetiske og sarkastiske da de sang om RAI... 5847519[/snapback] no bli det liv! 5847937[/snapback] Det var dagens latter! Synd dette ikke kan postes i gullkorn-kategorien, det blir litt internt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå