madgringo Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg driver med en quest som heter Henatier's dream som jeg ikke klarer. Det er 4-5 forskjellige tester som jeg skal gjøre og jeg har klart alle utenom en. Men den siste, Test of Resolve klarer jeg ikke og det ser ikke ut som det går ann å komme tilbake fra drømmen til den virkelige verden der. Må jeg bare starte på nytt hele spillet da? hvis jeg ikke klarer det 5935617[/snapback] Det Questet har jeg også gjort,men hva var det du skulle gjøre i Test of Resolve igjen? Hva er det bak den døra du går inn liksom, hva møter du da? 5935686[/snapback] 2 Minotaurer tror jeg det er, okse-lignende vesener iallfall.. 5938758[/snapback] Ja, det stemmer. Med en gang du gikk inn der så er det en urne-sak til venstre og oppi der er det en Staff, et Longsword tror jeg også noe annet, klær og. Bruk den Staff`n på minotaurene, den tar knekken på de. Etter å ha drept de to hever det seg en trapp opp til den siste tingen du trenger for å vekke Henantier. Når du har den, snakker du med Henantier så skal det vel løse seg og du kommer tilbake til "virkeligheten". Håper dette hjalp deg da. 5938857[/snapback] Dette hjelper:) Takker
GANTEN Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 HeHe sitter her og har min egen lille konkuranse:P HAr konkuranse om og få flest innlegg med den tråden som er : Del dine morsomehendelser=) Leder rått:D Men har et Spøsjsmål denne skjellet nøkkelen vilke lvl trenger jeg og være for og få Queste?
stalker. Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Trenger litt hjelp med questet Where Spirits have lease. Har kjøpt huset i Anvil, drept alle spøkelsene der og dratt ned til Imperial City for å finne Velwyn. Har snakket med ham men han nekter å bli med meg tilbake til Anvil! Står at jeg må overtale ham til å bli med meg, men desposition er på 100 allerede. Når jeg spør ham om "lift the curse" så svarer han bare at jeg må rydde opp i det selv siden jeg kjøpte huset. Så, hva må jeg gjøre for å overtale ham? Endret 19. april 2006 av stalker.
Cloudemyx Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Trenger litt hjelp med questet Where Spirits have lease.Har kjøpt huset i Anvil, drept alle spøkelsene der og dratt ned til Imperial City for å finne Velwyn. Har snakket med ham men han nekter å bli med meg tilbake til Anvil! Står at jeg må overtale ham til å bli med meg, men desposition er på 100 allerede. Når jeg spør ham om "lift the curse" så svarer han bare at jeg må rydde opp i det selv siden jeg kjøpte huset. Så, hva må jeg gjøre for å overtale ham? 5947901[/snapback] I første etasje i huset i Anvil er det noe som ligger knust på gulvet. Der ligger det en dagbok eller noe, et stykke papir tror jeg det er + en skjelletthånd. Reis tilbake og hent de to tingene også snakker du med han Velwyn igjen.
stalker. Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ah...leste papiret men kastet det fra meg. Prøvde å plukke opp hånda som lå der også men så ikke ut som det gikk. Får prøve igjen da. Takk!
Wooho Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Lurte på hvor jeg kan finne ectoplasm :!: 5948619[/snapback] Du får kjøt det eller gå inn i en hule og drep 5 spøkelser så har du det.
Wooho Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg gikk i den hulen der du møtte de 4 Blade krigerne og man skulle befri deres skjeler (dette var i main questen). Der er det plenty av spøkelser man kan drepe. Husk å ha sølv sverd når du gjør dette. Har hørt at man skal kunen kjøpe ectoplasm, så Market District i Imperial City burde være et godt utgangspunkt.
Ozelot Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Lurte på hvor jeg kan finne ectoplasm :!: 5948619[/snapback] Øst for Bravil er det en elv som kommer ut. Der er det et nedsunket skip som du kan gå inni, og der er det 5+ spøkelser. Edit: mente øst. Endret 19. april 2006 av Ozelot
Tommy T Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Lurte på hvor jeg kan finne ectoplasm Bare gå ned i kjelleren i en kirke, kirker finner du jo i de fleste byer. Endret 19. april 2006 av tommy t
Madeo Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 HeHe sitter her og har min egen lille konkuranse:P HAr konkuranse om og få flest innlegg med den tråden som er : Del dine morsomehendelser=) Leder rått:D Men har et Spøsjsmål denne skjellet nøkkelen vilke lvl trenger jeg og være for og få Queste? 5946265[/snapback] lvl 10..
Madeo Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 trenger hjelp til en quest for å komme i thieves guild. Jeg skal stjele en dagbok før to andre finner den. Men jeg veit ikke hvor jeg finner denne. Noen som vet dette? 5938151[/snapback] det er i temple distirkt et sted... save, så følger u etter dama en gang, hun går dit, så loader du og løper direkte dit..
daniel_984 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Siden dette er en tråd med masse spoilers, så finnes det en spoiler-tag folk kan bruke. Jeg trenger litt veiledning mtp. det huset jeg har kjøpt i anvil. Som sikkert flere vet så finnes det noen spøkelser som besøker deg hvis du prøver å sover der. jeg har møtt lignende spøkelser i en nedsunden båt jeg kikka i, men disse tåler både katjana-en min og min bue (som er enchantet). Noen tips til hvordan jeg kan ta disse spøkelsene ? Kan ikke noe særlig magi, så håper det ikke innebærer noe slikt. 5933604[/snapback] Har problemer med den selv, fordi det er en lås helt bakerst i denne båten (etter å ha kverka alle sammen) som du må låse opp for å befri en stakkars sjel. Jeg finner ikke den nøkkelen, irriterende nok..Har snakka med fyren i Bravil om historien bak spøkelset også, men fortsatt ingen nøkkel.. What to do??
daniel_984 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Trenger litt hjelp med questet Where Spirits have lease.Har kjøpt huset i Anvil, drept alle spøkelsene der og dratt ned til Imperial City for å finne Velwyn. Har snakket med ham men han nekter å bli med meg tilbake til Anvil! Står at jeg må overtale ham til å bli med meg, men desposition er på 100 allerede. Når jeg spør ham om "lift the curse" så svarer han bare at jeg må rydde opp i det selv siden jeg kjøpte huset. Så, hva må jeg gjøre for å overtale ham? 5947901[/snapback] Forresten hvem spøkelser er det du snakker om her?? Har nå "overnattet" her for andre dag nå, og har ikke sett noenting, verken i huset eller i kjelleren.. Edit:skrievlife Endret 19. april 2006 av daniel_984
Ozelot Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Forresten hvilke spøkelser er det du snakker om her?? Har nå "overnattet" her for andre dag nå, og har ikke sett noenting, verken i huset eller i kjelleren.. Edit:skrievlife 5952793[/snapback] Er du vampyr ?
daniel_984 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Er nok ikke det.. Har kvitta meg med den sykdommen altfor mange ganger egentlig (før jeg virkelig ble det..)
Monkeyboy Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg trenger hjelp med "Whom Gods Annoy"-questen. Jeg har altså overtatt forbannelsen (de små jævlene som forfulger meg rundt, husker ikke hva de kalles), og dratt til de grottene utenfor Leyawiin. Jeg har funnet det såkalte Alteret, men vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt småjævlene. I beskrivelsen står det bare "I should find the alter and place the staff there". Jeg står der altså med staben og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. 5849410[/snapback] Så vidt jeg husker, så var det bare å slippe staven fra seg i nærheten av alteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå