Monkeyboy Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Noen som er ferdige med Molag Bal questen? Trenger litt hjelp med den, står ved siden av gravsteinen til kona hans nå, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! 5858211[/snapback] Jeg slapp ned det cursede våpenet (husker ikke hva det het) på graven mens fyren stod der. Så slo jeg han en gang (hand to hand combat). Da angrep fyren meg.
GANTEN Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 HeHe faktisk den første tråden som faktisk har vert aktiv så lenge=D jeg er stolt over meg selv=D
Ozwald Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Jeg trenger litt hjelp til et DB quest, "Permanent Retirement". Problemet er at når jeg skyter han som bader, vet bodyguarden at det er meg uansett. Det er jo forsåvitt greit, men han flyr bare på meg, isteden for at jeg kan betale bounty, derfor blir jeg nødt til å drepe ham og da blir jo bountyen mye høyere med en gang. Er det noen måte jeg kan klare dette questet uten at dette skjer, altså me lav/ ingen bounty? Unnskyld hvis dette er tatt opp før, men jeg rket ikke lese igjennom hele tråden.. Endret 22. april 2006 av Ozwald
Islanbadsj Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Står du der helt åpenlyst sånn at han ser deg, eller gjemmer du deg? For at han ikke skal gjøre noe bør du gjemme deg når du skyter f.eks bakom en stein eller en husvegg. Stå i sneak mode, slik at du ser om noen ser deg.
Ozwald Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Står du der helt åpenlyst sånn at han ser deg, eller gjemmer du deg? For at han ikke skal gjøre noe bør du gjemme deg når du skyter f.eks bakom en stein eller en husvegg. Stå i sneak mode, slik at du ser om noen ser deg. 5966139[/snapback] Ja, jeg er i sneakmode, bak en stor stein. "Øyet" viser også at ingen ser meg, så han har ingen grunn til å vite det.. Det er nettopp det som er problemet
Tiidus Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Bare stå i sneakmode i det graset -> vent til at vakten snur seg rundt -> BOOM! Endret 22. april 2006 av Tidus_hmm
Madeo Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det lurer jeg også på. Jeg fant tre Nirnroot-planter i den skogen jeg ble sendt til, men nå finner jeg ikke mer. Jeg er kvalm av den skogen nå. 5852439[/snapback] Alkemisten i "The Guilded Carafel" i Imperial City har en, i tillegg finner du en ombord i kapteinrommet på ene båten i byen. De fleste Nirnroots ute i naturen finner du ved vann. Gå langs en elv for eksempel. 5852506[/snapback] det er en like ved Prior venyon (eller noe sånt) inne i en gård, også en i kapteinhytta (det du får i mission av DB) en ved der du dreper en pansjonert kaptein (også DB quest) og en ved elvekanten i waterfront districkt
Madeo Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 trenger hjelp til en quest for å komme i thieves guild. Jeg skal stjele en dagbok før to andre finner den. Men jeg veit ikke hvor jeg finner denne. Noen som vet dette? 5938151[/snapback] det er i Temple distrikt et sted... (tips: følg etter hun ene tyven som stikker med en gang, etter å ha savet. når hun er inne i en bygningen , dirk deg inn og åpne desken. der er den)
Ozelot Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Står du der helt åpenlyst sånn at han ser deg, eller gjemmer du deg? For at han ikke skal gjøre noe bør du gjemme deg når du skyter f.eks bakom en stein eller en husvegg. Stå i sneak mode, slik at du ser om noen ser deg. 5966139[/snapback] Ja, jeg er i sneakmode, bak en stor stein. "Øyet" viser også at ingen ser meg, så han har ingen grunn til å vite det.. Det er nettopp det som er problemet 5966153[/snapback] Etter at du skjøt pilen, beveget du deg ? hvis nei, kommer han fortsatt etter deg ? Dette er egentlig en kjempefin sjanse for å vise hvor god(etter mine øyne) AI'en er. Jeg opplevde det samme som deg, at vakten løp etter meg selv om jeg hadde et gjennomsiktig "øye". Det jeg tror skjer, er at vakten så at han fyren ble drept, og det første han ser og tror er skyldig, er deg. La opp et detaljert bilde av planen min jeg vil tro du skal lykkes med. Husk at etter du har gått den stiplete linjen, trykker du F4, drar til Bravil og prater med en Doyen(s'krriva tror jeg hun heter) og får vekk bontyen. Deretter er det tilbake til han vampymannen\ocheeva. slik jeg ser det(fant ut), er det bare bodyguarden som løper etter deg uten forvarsel Endret 22. april 2006 av Ozelot
Ozwald Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Står du der helt åpenlyst sånn at han ser deg, eller gjemmer du deg? For at han ikke skal gjøre noe bør du gjemme deg når du skyter f.eks bakom en stein eller en husvegg. Stå i sneak mode, slik at du ser om noen ser deg. 5966139[/snapback] Ja, jeg er i sneakmode, bak en stor stein. "Øyet" viser også at ingen ser meg, så han har ingen grunn til å vite det.. Det er nettopp det som er problemet 5966153[/snapback] Etter at du skjøt pilen, beveget du deg ? hvis nei, kommer han fortsatt etter deg ? Dette er egentlig en kjempefin sjanse for å vise hvor god(etter mine øyne) AI'en er. Jeg opplevde det samme som deg, at vakten løp etter meg selv om jeg hadde et gjennomsiktig "øye". Det jeg tror skjer, er at vakten så at han fyren ble drept, og det første han ser og tror er skyldig, er deg. La opp et detaljert bilde av planen min jeg vil tro du skal lykkes med. Husk at etter du har gått den stiplete linjen, trykker du F4, drar til Bravil og prater med en Doyen(s'krriva tror jeg hun heter) og får vekk bontyen. Deretter er det tilbake til han vampymannen\ocheeva. slik jeg ser det(fant ut), er det bare bodyguarden som løper etter deg uten forvarsel 5967668[/snapback] Yes, nå fikk jeg det til! Tusen takk!
madgringo Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Driver med et av de tidligste Dark Brotherhood questene. Skal inn i undergrunns " seweren" og gå inn til fengselet og drepe Valen Dreth. Men ganske tidlig i seweren er kommer jeg til en gate som blir " opened remotely" og som jeg ikke finner noen " remote" til. Noen tips?
Serious Ninja Pope Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Driver med et av de tidligste Dark Brotherhood questene. Skal inn i undergrunns " seweren" og gå inn til fengselet og drepe Valen Dreth. Men ganske tidlig i seweren er kommer jeg til en gate som blir " opened remotely" og som jeg ikke finner noen " remote" til. Noen tips? 5969856[/snapback] Tror at du finner gaten lenger bak i tunnelen eller inn en side vei husker ikke helt, må lete en liten stund, og se deg grundig om så finner du den nok...
madgringo Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Driver med et av de tidligste Dark Brotherhood questene. Skal inn i undergrunns " seweren" og gå inn til fengselet og drepe Valen Dreth. Men ganske tidlig i seweren er kommer jeg til en gate som blir " opened remotely" og som jeg ikke finner noen " remote" til. Noen tips? 5969856[/snapback] Tror at du finner gaten lenger bak i tunnelen eller inn en side vei husker ikke helt, må lete en liten stund, og se deg grundig om så finner du den nok... 5970013[/snapback] Det er en sidevei ja men jeg har gjennomsøkt den ganske grundig og finner fremdeles ingen remote, men jaja, får prøve mere
JohndoeMAKT Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jeg prøver å bli medlem i thives guild, men når jeg ved midnatt møtter opp ved "the waterfront" står det en mann og en dame der. Dama sier "Vil du også bli med i TTG. Jeg har trent i mange år og kan sikkert vise deg et par triks." Mannen sier noe mer, men når jeg trykker på alternativet "Join TTG" sier han "Be pasient! We have to wait for the argonian and the wood-elf." Det eneste problemet er at det aldri kommer en argonian. Er det noen som vet hvor han er eventuelt hva jeg kan gjøre for å få questet til å starte?
Junta Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jeg prøver å bli medlem i thives guild, men Du skal snakke med Armand Christophe, men han kommer ikke før 02 AM.
Simkin Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 har akkurat levert den amulet of kings til munk typa.. og jeg får beskjed om og finne en Martin? hvor er main questen og hva gjør jeg nå? er litt noob på slike spill.. men har lyst til og komme igang.. noen tips?
KompleX Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 har skafet alle "commentaries" bøkene og funnet den "skjulte" beskjeden. men skjønner ikke hva mer jeg skal gjøre? beskjeden er: bok1: GREENEMPEROR bok2: WAYWHERE bok3: TOWERTOUCHES bok4: MIDDAY SUN green emperor way where tower touches midday sun, der skal jeg liksom finne veien til daedric cults gjemmested eller no slikt. men skjønner ikke hvor jeg skal gå.......noen som kan hjelpe? 5848957[/snapback] Bump. Forstår ikke den her, har gått dit pila viser, (En grønn en) og den ledet meg til en slags grav til en eller anne prins (Rundt det høye tårnet i Imperial City) Venter til rundt 18:00 men det skjer ikke noe som helst, noen som kan hjelpe?
Ascubal Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Kl 12:00 på dagen lyser det et rødt kart på grava, trykk på den og du blir leda videre
Samtron87 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Hvordan kommer jeg igang med det Questet der det er kvinnelige banditer som lurer menn ut til sitt hjemmested og raner dem? Det er noe Rumors jeg har hørt i byen med fyrtornet....
Junta Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Hvordan kommer jeg igang med det Questet der det er kvinnelige banditer som lurer menn ut til sitt hjemmested og raner dem? Det er noe Rumors jeg har hørt i byen med fyrtornet.... 5974289[/snapback] Du må snakke med Maelona. Hun er en redguard og pleier å sitte på en benk i Anvil. Endret 23. april 2006 av Junta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå