Gå til innhold

TES: Hvor kjøpe fakler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor jeg får kjøpt fakkler, begynner å bli lei av å flare meg gjennom dungeons hele tida :hrm:

5843861[/snapback]

Eller last ned mod som gjør at fakler varer evig. Irriterende å gå inn i inventory og sette fakkel på hotkey igjen når de slukner

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar
Syns det er overflod av fakler rundt om kring, jeg bruker fakler en god del og jeg er likevel oppe i 13 fakler eller noe i ryggsekken nå...

5844253[/snapback]

Litt irriterende at ingen selger dem da. Gidder ikke å gå å snoke i alle tønnene og kassene som ligger rundt omkring. Man finner ikke akkurat så veldig mye spennede i dem da.

Lenke til kommentar
Ser ikke behoved for fakler hos meg. Er da ikke noe særlig mørkt noen steder...

 

Eller er det bare hos meg?  :hmm:

5844837[/snapback]

 

Hehe, det burde jo være mørkt i huler og sånt, der det ikke er fakler eller lys i det hele tatt, tror kanskje du burde sette ned brightnesen litt, synes at når det er mørkt og dystert, at du liksom får feelingen :D

Lenke til kommentar
Ser ikke behoved for fakler hos meg. Er da ikke noe særlig mørkt noen steder...

 

Eller er det bare hos meg?  :hmm:

5844837[/snapback]

Det er ikke så mørkt at du ikke ser hvor du går, men det er ofte såpass mørkt i krokene at du kanskje overser noe du har lyst på...

 

Geir :)

5845618[/snapback]

Hmm, ser igrunn alle kister og ting i alle huler, med unntak av enkelte hjørner. Prøvde å sette ned brightnessen, men det hele virka litt rart. Men skal prøve igjen, kanskje jeg får det bedre til denne gangen. Prøve meg litt frem. Reagerte litt på at monstrene ikke ser meg på kort avstand mens jeg ser dem fra andre siden av hulen :hmm: Bruker bare standardinnstillingene. Men stemningen er ypperlig uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...