Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Touchpaden har sluttet å virke!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en Acer TravelMate 290E hvor touchpaden har sluttet å virke. Jeg har ingen anelse på hvorfor den har sluttet å virke, jeg skrudde på dataen i dag og da virket ikke touchpaden. Jeg greier meg foreløpig med en usb mus, men det hadde vært greit å få fikset touchpaden. :(

 

Problemet er at jeg finner ikke touchpaden i innstillinger for mus heller. Og for å få innstallert driverne (ifølge readme teksten som følgte med driverne) så må jeg velge touchpaden i innstillinger for mus. :hmm: Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal komme meg ut av denne uheldige situasjonen?

 

på forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg har en Acer TravelMate 290E hvor touchpaden har sluttet å virke. Jeg har ingen anelse på hvorfor den har sluttet å virke, jeg skrudde på dataen i dag og da virket ikke touchpaden. Jeg greier meg foreløpig med en usb mus, men det hadde vært greit å få fikset touchpaden. :(

 

Problemet er at jeg finner ikke touchpaden i innstillinger for mus heller. Og for å få innstallert driverne (ifølge readme teksten som følgte med driverne) så må jeg velge touchpaden i innstillinger for mus. :hmm:  Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal komme meg ut av denne uheldige situasjonen?

 

på forhånd takk :thumbup:

5843823[/snapback]

Prøv å installere synaptics, du finner linken her http://www.synaptics.com/support/drive.cfm

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn har touchpaden begynt å virke igjen. Jeg har ikke peiling på hva jeg gjorde som fikk den til å virke igjen. Det eneste som jeg vet jeg har gjort er å reinstallere pcen, men da virket det ikke med en gang, men i dag når jeg skrudde på maskinen virket den igjen. Merkelig :hmm:

 

Jaja satser på at den virker lenge i denne perioden, dersom ikke går maskinen rett til elkjiip for reperasjon :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...