Gå til innhold

Noen som har sett den fantastiske Midway videoen?


Anbefalte innlegg

http://www.fileplanet.com/files/110000/113089.shtml

 

Sjekk vannet! Og eksplosjonene som speiles i bølgene.. sjekk ubåten, flyene som styrter mot torpedobåtene med et hyl som fikk meg til å fryse på ryggen..

 

Fy fader det ser så bra ut! :grin: OMG er mer dekkende..

 

Skyggene på flykroppen beveger seg riktig i realtime, kanontårnene på båtene spytter ut ild når de leverer sine ladninger, og utblåsingen reflekteres i vannet, helt fantastisk. Jeg reagerte litt på at kanonene ikke trekker seg inn i avskytningsøyeblikket, men det kommer sikkert i retailen.

 

Men uansett, det ser fantastisk ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada jeg mente skyves inn.. :razz: selvfølgelig er det p.g.a. rekylen. Som sagt, de er statiske i filmen, ihvertfall det jeg så, håper det blir gjort noe med i retail.

 

Det er et strategispill da, noe man raskt ser på den alt annet enn realistiske fysikken. Men grafisk sett ser det ut til å bli en perle :smile:

 

Vet ikke når det kommer ut. Man ser en info screen på slutten, men den forsvinner så raskt at man ikke rekker å se hva som står der før "Bink" splash screenen kommer.

 

Blir sikkert noe i samme gate som "Generals" fra Westwood, bare at her er det mer realistisk.

Lenke til kommentar

Grafisk ser spillet helt glimrende ut, gjenstår og se spillemessig selvfølgelig.

 

Her finner dere linker til bl.a. de som lager spillet og releasedatoer (ingen releasedatoer er fastsatt enda)

 

Driver å laster ned 640x480 traileren nå...men 102MB! Denne bør være bra...takk og pris for 2mbit inn nå!

 

Bra at du satte inn 3D gamers linken Clintern...FilePlanet kan **** ** ****!

Lenke til kommentar

jaha var dette noe og skryte av da?

ser ikke noe her foruten den lille snutten hvor du ser korvettens siluett i vannet som er noe bedre enn hva som har vært. Og så hvorfor bombarderer en amerikansk korvett en annen amerikansk korvett ?

og hvorfor skyter japanske fly ned japanske fly?.

og i dagens tekniske framsteg burde mann da sett folk løpe rundt på dekket.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-27 08:51, skrev sjantiok:

jaha var dette noe og skryte av da?

ser ikke noe her foruten den lille snutten hvor du ser korvettens siluett i vannet som er noe bedre enn hva som har vært. Og så hvorfor bombarderer en amerikansk korvett en annen amerikansk korvett ?

og hvorfor skyter japanske fly ned japanske fly?.

og i dagens tekniske framsteg burde mann da sett folk løpe rundt på dekket.


 

 

Uff... folk skal seff kverulere på alt! ;=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...