angry_dee Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hei Hvor lang tid skal det ta å bli 100% Vampyr? Har nå 15 eller 16 dager (står i "character sheet") som Vampyr og er bare på 50%, har også kun feed'a 2 ganger. Mener jeg har hørt 4 dager, men det virker ikke slik for min del. Er det en bug eller noe som gjør at den ikke går lengre enn til 50?
leifeinar Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 ble vampzr i gár. mátte vente i 3 dager. men sznest ikke jeg fikk noen bra features. tenkte dette skulle booste stats litt. kanskje jeg skulle venta lengere? ble heller ikke sakda av sollys og folk likte meg
roolf Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det tar 3 dager fra man er blitt smittet til man blir vampyr. Dersom man ikke drikker blod fra andre vil vampyregenskapene bli sterkere for hver dag helt det har gått 3 (eller var det 4?) dager. Om folk liker deg tyder det på at du nettopp har drukket blod eller nettopp blitt vampyr. Dersom man ikke drikker blod på noen dager er det ingen normale som liker deg.
leifeinar Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Dersom man ikke drikker blod fra andre vil vampyregenskapene bli sterkere for hver dag helt det har gått høres jo helt bak frem ut det, men jeg har lest det flere plasser. burde vært flere slik at man ble sterkere jo mere mas feeda
Fox9 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det fins en mod som gjør at man blir sterker når man drikker blod. Last den ned her
MiSP Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Dersom man ikke drikker blod fra andre vil vampyregenskapene bli sterkere for hver dag helt det har gått høres jo helt bak frem ut det, men jeg har lest det flere plasser. burde vært flere slik at man ble sterkere jo mere mas feeda 5844097[/snapback] Du blir mer desperat, kanskje...? Altså, jo oftere du drikker blod, jo mer normal er du, dvs. jo mindre vampyr er du. Og jo mindre vampyr du er, jo mindre vampyrskills har du.
Smirnoff Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg vaset litt rundt i kloakken under Imperial City og traff på noen vampyrer. Drepte dem lett, men er det nok å bare være nær dem for å bli vampyr? Er en dag siden jeg traff på dem, har jeg blitt bitt tro?
Islanbadsj Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Tror jeg har blitt bitt av en vampyr, skal jeg bare stikke til en kirke eller ett kapell og be, for ikke å bli det?
Øssa Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Får man kjøpt noe spell med cure disease noe sted? Har lyst til å ha det klart i tilfeldet jeg skulle bli smittet
Smirnoff Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Ok, jeg gikk tilbake og -lot- en av vampyrene bite meg, det står "You have contracted Porphyric Hemophilia" i det du får vampyrisme. Så tar det rundt tre dager som sagt før du våkner om natten der du drømmer du er vampyr. Så ser du stygg og rødøyet ut når du ser på deg selv. Prøvde å være vampyr, men synes ulempene var for irriterende, så jeg gidder ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå