Gå til innhold

Hodeplagg, hva er hot og hva er not?

Tuttebobo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 solskjermer som jeg bytter på å bruke. I tillegg har jeg store pannebånd, stråhatt, bucketcap'er og vanlige golfcapser.

Skrevet
Von dutch truckcaps

5839771[/snapback]

ehm, er ikke det LITT last year?

5839786[/snapback]

uhum, ikke her :dontgetit:

What do you suggest?

Skrevet

For jentene er det vel ikke noe spesielt hodeplagg som gjelder, men hårbøylene har inntatt butikkene igjen!

Håper virkelig ikke trailercapsene gjelder i år også...Være her siden evigheter elns

Skrevet
For jentene er det vel ikke noe spesielt hodeplagg som gjelder, men hårbøylene har inntatt butikkene igjen!

Håper virkelig ikke trailercapsene gjelder i år også...Være her siden evigheter elns

5839854[/snapback]

Hårbøyle hører til vestkantstilen med pulesveis, joggebukser og store boblejakker.

Det er ingen trend som er utbredt ;D

Skrevet

New Era caps på sommer'n.. no doubt.

Nå kommer det sikkert no vestkant kids å sier at new era er sååå ut osv, men whatever.. New Era var fett for 2 år sia, og er like fett i dag :D

www.hatland.com

Skrevet (endret)
Stråhatt er fett da  :)

5839903[/snapback]

Mhm, de er heftige :dribble: ... Ellers er jeg for sånne skyggeluer som ikke dekker hele hodet, men bare har en strikk rundt bakhodet. Skyggen skal være av gjennomsiktig plast, helst blå eller grønn...

EDIT: finner ingen bilder! har kanskje noe med at de ikke er på moten annet enn i mitt hode... :D

Endret av smeboe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...