Gå til innhold

SE W810i, hvordan minnekort har den støtte for?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, jeg sjekket denne telefonen i stad og den har ikke støtte for MiniSD. Hva slags kort kan jeg bruke da?

Og hva er Memory Stick Duo?

Endret av HKoN-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser det finnes en Ultra II utgave av Memory Stick PRO DUO kortene som har høyere ytelse. Klarer SE mobiltelefonene å benytte seg av den ekstra ytelsen, eller merker man ikke forskjell på de forskjellige kortene når de er i bruk i mobiltelefoner?

Skrevet
Klarer SE mobiltelefonene å benytte seg av den ekstra ytelsen, eller merker man ikke forskjell på de forskjellige kortene når de er i bruk i mobiltelefoner?

5842881[/snapback]

Tipper du ikke greier å benytte deg av denne ytelsen, utenom filoverføring fra PC.

Noen som vet når telefonene begynner å ankomme Norge?

Skrevet

De skulle vel egentlig ha vært her, men sist jeg sjekka sa de i starten av april (forhåpentligvis). På mobilland.no står det at de ankommer 05.05

Skrevet (endret)

Jeg forhåndsbestillte w810i fra cdon.com i begynnelsen av mars. Fikk email fra dem på fredag at den var sendt!! :D:w00t:

Så håper hentelappen er i postkassen idag. (mest sannsynlig imårn)

Endret av Mylv
Skrevet (endret)

Hei. Ja fikk den i dag! :D

Veldig nice.. ble overrasket over hvor liten den var i forhold til bildene man har sett!

Kom en god del stuff med i esken:

- SE W810i

- Ladder

- USB kabel

- Batteri

- Musikk kabel fra mobil til anlegg

- En Memory Stick Duo Adaptor

- Et headset (svart)

- Adapter for 3,5 mm Jack til headset

- 2 ekstra øreputer i liten og stor str. til headset

- En 512 MB Memory Stick Pro Duo (var i mobilen når jeg fikk den)

- Pc Suite og masse hefter, user guide.

Tror jeg fikk med meg alt nå ja! :p

Dette er min første SE mobil, har bare eid Nokia modeller alle 7 årene jeg har brukt mobil. Og er glad for at jeg bytta merke nå. Rett og slett en nydelig tlf! :love:

Noen andre som har fått den nå?

Endret av Mylv
Skrevet (endret)

Veldig nice.. ble overrasket over hvor liten den var i forhold til bildene man har sett!

- SE W810i

- Ladder

- USB kabel

- Batteri

- Et headset (svart)

Dette er min første SE mobil, har bare eid Nokia modeller alle 7 årene jeg har brukt mobil. Og er glad for at jeg bytta merke nå. Rett og slett en nydelig tlf! :love:

5869977[/snapback]

Du hadde ikke giddi å sjekke hvordan det er å se på f.eks. en Simpsons-episode på den? Hvor stor er skjermen (mål gjerne L*B i cm hvis du vil)

Haakon :cool:

Var faktisk med i en konkurranse om den telefonen i dag. Håper jeg vinner :thumbup:

Endret av HKoN-
Skrevet
Samme oppløsning som på K750i/W800i (176x220), men fordelt på 1,9", altså 0,1" større.

5879678[/snapback]

Du kan ikke si at skjermen er fordelt på 1,9". 1,9" er diagonalen på skjermen, ikke arealet av den.

Skjermen har en opplsøning på 176 x 220 piksler innenfor 28 x 35 mm. Det skal etter mine beregninger bli 9,8 cm2. Da kan man si at skjermen er fordelt på 9,8 cm2 ;)

Ha meg unnskylt, jeg er i pirkehumør akkurat nå :p

Skrevet (endret)

- SE W810i

- Ladder

- USB kabel

- Batteri

- Et headset (svart)

5869977[/snapback]

Du hadde ikke giddi å sjekke hvordan det er å se på f.eks. en Simpsons-episode på den? Hvor stor er skjermen (mål gjerne L*B i cm hvis du vil)

Haakon :cool:

Var faktisk med i en konkurranse om den telefonen i dag. Håper jeg vinner :thumbup:

5879056[/snapback]

Hei igjen!

Etter min målestokk så er den 3,8 cm i høyden og 3 cm i bredde! (sånn ca. ivertfall.)

Har prøvd ut en South Park episode på den og bildet ble ganske bra, lyden er det ingenting å klage på. Men synes likevel at skjermen blir litt i minste laget for å se på sånt.

Lykke til med konkurransen btw! :thumbup:

Endret av Mylv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...