Gå til innhold

TES: [Spoiler] Hvordan få tak i Glowing Dust? *LØST*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I "Azura"-questet skal man få tak i glowing dust for å ofre. Dette skal man få fra will-o-the-wisp. Men hvordan får man det? Det går ikke å snakke/trykke Space, angripe eller noe. :hmm:

5838432[/snapback]

 

Det går da fint å knerte en sånn Wisp. Bare slå på den. :p

5838447[/snapback]

 

Hehe, fleip eller? ;)

 

De er immune mot fysisk skade. Så med mindre du er magiker, eller har noen brukbare destruction spells, så kan det fort bli vanskelig.

 

Jeg for min del er en Nord Scout, så jeg stakk rett og slett til en alchemist og kjøpte Glow Dust.

Endret av Istapp
Lenke til kommentar
Du må ha et enchanted våpen for å ta will-o-the-wisp eller du kan bruke silver eller bedre tror jeg.

5838501[/snapback]

 

Ah.. hadde et sølv-sverd da jeg gjorde den questen. Forklarer vel saken. :cool:

Eller kanskje jeg tok den med en spell? Hum.. uansett, går fint å drepe dem, bare ha rett utstyr og/eller magi. :thumbup:

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Spiller dere på ekstremt høy vanskelighetsgrad..? Knerta en sånn visp med et slag eller to.  :dontgetit: . Var level 2 tror jeg. Er level 3 nå.  :D

5841336[/snapback]

 

 

Møtte en i level over 10-noe hadde ikke nubbsjans, nå er jeg en kriger med kunn 40 i willpower men den vakke lett, spiller på medium.

 

Kan ha noe med att silver-våpnet jeg hadde var veikt også, men har rimelig gode resist magica armor og ringer da, man jeg holder god avstand fra de en stund til :hmm:

Lenke til kommentar

Daedric våpen funker òg. Går rundt med to daedric short swords, eit enchanta og eit vanleg, slik at eg kan spare charges. Veit ikkje om glass våpen funker, men elven gjere det ikkje. Alle enchanted våpen funker sjølv om dei er tom i charges, og uansett kva enchant det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...