SkyWarp Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Lurte på om det var flere som opplevde samme feilen som meg her. Man skal til Miscarcand for å få Great Welkynd Stone. Det er bare 3-4 rom i hulen, så jeg er bombesikker på at alt er finkjemmet. I tillegg har jeg sedd gameguiden hvor det er listet opp alt som finnes i rommene. Man må hoppe ned en plass for å trykke på en knapp for å åpne en port. Etterpå må man komme seg tilbake opp igjen. Det er en "pressure plate", altså man skal bare trø på den (slik jeg forstod), så skal porten åpne seg slik at man kommer tilbake der man var før man hoppet ned, men den åpner ikke. Har også prøvd å dratt ting sånn som lik og våpen oppå pressure platen for å se om det måtte være vekt på den hele tiden. Har sett flere som har hatt problemer med akkurat den delen. og de som har PC versionen har bare brukt noclip kode for å kommet seg tilbake, men går dårlig med det til 360'n. Noen andre som har merket dette eller har noen svar? Har prøvd å loaded tilbake til før jeg dro i hulen, slått av og på xboxen, flushet cachen osv.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ingen som har en løsning på dette problemet? Har nå selv satt meg fast her, og er mer enn mildt irritert. Med 5 krasjer den ene timen jeg har spilt i dag, og dette på toppen er det like før jeg får lyst å hive hele box'en ut av vinduet, som befinner seg i 5. etasje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå