Gå til innhold

Onyxia klikka helt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ett guild på Dunemaul fikk 21 Deep breaths, så, ja hun må være veldig bugga. Og alle som sier hun er enkel å gir free epics, tenk på om det var slik første gang dere drepte henne. Etter mange nok kill er alle bosser free epics.

5837771[/snapback]

 

Ikke langt ifra og da hadde guilden min mest blått gear :)

Lenke til kommentar
Boogieman,30/03-2006 : 08:21]Sto det noe om Onyxia i patchnotes? Hvis det ikke gjorde det, så er det jo en bug... Fikk flere instancer som bugga i går, med manglende mobs osv...

5837090[/snapback]

 

 

De har fjerna mobs i instancer på grunn av at man ikke kan være 10man på Baron eller 15 i UBRS lengre.

5837770[/snapback]

Ja, det veit jeg... Men instancene var HELT tomme... absolutt ikke en eneste mob... løp i en tom instance fra begynnelsen til slutten... da gadd jeg ikke mer... :)

Lenke til kommentar
Boogieman,30/03-2006 : 08:21]Sto det noe om Onyxia i patchnotes? Hvis det ikke gjorde det, så er det jo en bug... Fikk flere instancer som bugga i går, med manglende mobs osv...

5837090[/snapback]

 

 

De har fjerna mobs i instancer på grunn av at man ikke kan være 10man på Baron eller 15 i UBRS lengre.

5837770[/snapback]

Ja, det veit jeg... Men instancene var HELT tomme... absolutt ikke en eneste mob... løp i en tom instance fra begynnelsen til slutten... da gadd jeg ikke mer... :)

5838149[/snapback]

 

Hmm, var det chests der? ;)

Lenke til kommentar

Vi hadde jo også tatt henne hvist hun ikke hadde "heala" seg, for da ga vi opp. ikke vits å rote bort masse repair money, men skal se hvilket humør hun er idag.

BTW deep breaths er ikke d verste, d kan man jo ungå, men når hun kommer ut av range er d noe anna. :no:

Lenke til kommentar

guildet vårt tok onyxia etter patchen i dag.. tok noen try før vi fant nøkkelen til hva vi måtte gjøre...

 

man skal bare dpse hele tiden, det kommer 1 deep breath å man må bare la seg bli hittet av den. etter det fikk vi ingen fler deep breaths og gikk ned ganske lett.

 

jeg tror ikke de nye deep breaths er no bug, er bare onyxia som endelig har blitt som hun skal...

 

vi fikk også loot, og hun healet ikke.

Lenke til kommentar

Tok Onyxia på andre forsøk etter vi først bare tok den vanlige prosedyren for å diskutere en eventuell taktikk etterpå.

 

Vi kom frem til at mages går all out i fase 2, for å slippe så mange Deep Breaths som mulig, og vi endte vel opp på kun tre DB når vi fikk hun ned.

 

Så prøvde vi å loote, men det var intet loot, bare gull. Du kan være sikker på at GM har fått en saftig ticket :)

Lenke til kommentar

Vi tok henne tidligere i dag og fikk 3 deep breaths som gjorde at alle rogues og locks døde (noobs...) så vi mangla sinnsykt mye dps og hadde så å si null dots. Etter dette DBet hun ikke i det hele tatt selv om vi brukte sikkert 5-6 min bare å få henne fra 50% til 35%. Derfra var det som vanlig og ikke noe stress. Tror vi skal prøve å se hva som skjer med slow dps i phase 2 neste gang.

Lenke til kommentar

Onyxia er bugga.

 

Her er hva en Blizzard-rep skrev på US forumene:

 

After reviewing the concerns posted since the patch went live, and through internal investigation, an unintentional change was discovered in the Onyxia encounter concerning increased frequency of her Deep Breath ability. We are currently working on a fix to reduce the frequency of the Deep Breath ability and will be implementing it as soon as possible.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...