Gå til innhold

Ny webshop - Multicom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

noen som har fått med seg at Multicom har fått ny webshop på http://www.multicom.no ?

 

Enda viktigere: Hvordan i huleste får man logget på med eksisterende brukernavn/passord. Nå forlanges det jo epost, tidligere kundenr.?

5834870[/snapback]

 

Webshopen var vel og fin den, dog noe sent, har jo hatt ei crappy side siden tidenes morgen(nesten ihvertfall) men så lenge det er de samme kundefiendlige folka som står bak så blir det nok ikke noe handel der gitt. Finnes mange andre som har vel så bra priser og en vanvittig mye bedre service til kundene.

Lenke til kommentar
Vel, jeg er nå godt fornøyd med servicen der jeg da. Sendte dem en mail angående brukerkonto og fikk kjapt svar og løsning.

5844063[/snapback]

 

Nå de skal selge er alt så fint og flott, men med en gang det går noe feil, du får problemer med noe og trenger support, setter de seg totalt på bakbeina og driter i kundene sine og trenerer til de grader :(

Lenke til kommentar
Nå de skal selge er alt så fint og flott, men med en gang det går noe feil, du får problemer med noe og trenger support, setter de seg totalt på bakbeina og driter i kundene sine og trenerer til de grader :(

5844675[/snapback]

Det han sa.

 

Det blir snøballkrig i Helvete før jeg handler hos Multicom igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Ok, nesten som det holder til aprillsnarr. Multicom har hatt samme side i en mannsalder, dette er nesten "for godt" til å være sant!

 

edit: Mye tyder på at de har satt noen helt for jævlige webdesignere på jobben, sidene ser ikke ut i Firefox 1.5. Bare se på produktoversikten i en hvilken som helst kategori, så ser du hva jeg snakker om. Nei, dette er for dårlig.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

edit: Mye tyder på at de har satt noen helt for jævlige webdesignere på jobben, sidene ser ikke ut i Firefox 1.5. Bare se på produktoversikten i en hvilken som helst kategori, så ser du hva jeg snakker om. Nei, dette er for dårlig.

5851833[/snapback]

 

Ja sidene suger skikkelig i Firefox 1.5. Prøver du å validere sidene er det 515 feil bare på forsiden. Sikkkert noen ms designere som har fulgt ms bibelen når de har laget sidene og da blir det ikke bra, bortsett fra i Explorer :(

Lenke til kommentar
Blitt ganske skrinne saker på utvalget der i det siste ser jeg.

5852544[/snapback]

For det første, har det ikke alltid vært det? Synes jeg husker de hadde 5 forskjellige cpuer totalt en gang jeg sjekket (1 år siden?).

 

For det andre, det er samme situasjon hos store deler av butikkene men de speiler bare lageret til norek/hattelco etc.

Lenke til kommentar
Har kun dårlige erfaringer med multicom, og dette gjør ikke saken bedre - siden ser rett og slett herpa ut - selv i Opera som er den første browseren noen sinne til å best ACID-II testen. Jada~

5852885[/snapback]

 

Nå ble jeg litt nysgjerrig, hva er galt med siden i opera, ved første øyekast ser den ganske lik ut som i IE hos meg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...